اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ساخت‌وساز غیرمجاز افراد بانفود در «زیارت» که مسؤولیت‌شان حفاظت از آن بود
معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی گفت: متاسفانه بیشتر این ساخت و سازها در روستای «زیارت» گرگان توسط افراد بانفوذ که باید مسؤولیت‌شان حفاظت از این میراث باشد، اتفاق افتاده است.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل  راه و شهرسازی  استان گلستان، فرزانه صادق مالواجرد در بازدید از عرصه‌های طبیعی گرگان اظهار کرد:در بازدیدی که از عرصه‌های طبیعی حومه گرگان داشتم، پی بردم که تجاوزها به حریم جنگل و اراضی  کشاورزی ، کمتر از سوی مردم معمولی بوده است.

وی تصریح کرد:در بازدیدی که از عرصه‌های طبیعی حومه گرگان داشتم، پی بردم که تجاوزها به حریم جنگل و اراضی کشاورزی، کمتر از سوی مردم معمولی بوده است.

معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی گفت:متاسفانه بیشتر این ساخت و سازها توسط افراد بانفوذ که باید مسؤولیت‌شان حفاظت از این میراث باشد، اتفاق افتاده است.

صادق مالواجرد در خصوص اقدامات لازم در این قسمت اضافه کرد:در سال ۱۳۹۵ شورای عالی شهرسازی و معماری، مشخصاً در خصوص روستای« زیارت »گرگان و ساخت و سازهای غیرمجازی که در گلستان اتفاق افتاد، مصوباتی داشته است.

وی افزود:قطعاً بازهم این موارد هم در این شورا و هم در ستاد مبارزه با زمین‌خواری مطرح خواهد شد تا مشکلاتی که باعث شده این تجاوزات ادامه پیدا کند، دقیق‌تر و شفاف‌تر بررسی شود و به نتیجه برسد که چگونه می‌توانیم راهکارهایی داشته باشیم تا دست‌اندازی‌ها را از بین ببریم./فارس


http://www.caspiankhabar.com/7853



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96