اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۴ بیمارستان با ۳۲۰ میلیاردتومان اعتبار در گلستان احداث می‌شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: تا سال ۹۹ چهار بیمارستان با ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار در استان گلستان احداث و تجهیز می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ، محمدولی روزبهان ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تأکید براینکه دستگاه‌های اجرایی باید مصوبه‌های سفر دولت به استان را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کنند، اظهارداشت:در سفر دولت به استان 69 پروژه با اعتبار یک‌هزار و 682 میلیاردتومان به تصویب رسید که سه برابر بودجه عمرانی استان است.

وی افزود:دستگاه‌های اجرایی باید هرچه سریع‌تر به سمت انعقاد تفاهم‌نامه‌ها بروند زیرا دولت علاقه‌مند است تا در مدت باقی‌مانده تعهدات خود را در استان‌ها عملیاتی کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه گلستان با کمبود تخت‌های  بیمارستان ی مواجه است، یادآور شد:در سفر دی ماه سال گذشته دولت به گلستان 320 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت چهار بیمارستان در استان مصوب شده است.

وی افزود:همچنین قرار است وزارت بهداشت تجهیز این بیمارستان‌ها را از محل منابع یک درصدی که در اختیار دارد، انجام دهد.

روزبهان گفت:بیمارستان‌های جدید در  رامیان ،  گالیکش ، آزادشهر و بیمارستان جایگزین 5 آذر گرگان تصویب شده و مقدمات اجرایی آن در حال آماده شدن است.

وی در ادامه به توسعه بخش  کشاورزی  و پرداخت تسهیلات نیز اشاره کرد و اظهارداشت:51.5 درصد از اعتبارات استان به بخش‌های کشاورزی و آب اختصاص داده شد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7854



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96