اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد:

راه اندازی گیت ورودی «زیارت»/ تدوین گزارش کامل تخلفات دستگاه ها
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در کنار اجرای احکام قلع و قمع در منطقه زیارت گرگان، جلوگیری از ساخت و سازهای جدید را هم پیگیری می کنیم که یکی از اقدامات راه اندازی گیت ورودی است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  دادگستری  کل استان گلستان هادی هاشمیان در دومین جلسه شورای قضایی استان گلستان اظهارکرد:گزارش کاملی از میزان و نوع تخلفات در منطقه  زیارت  گرگان و وظیفه مندی دستگاه ها به کمک دادستان و بازرسی استان در حال جمع آوری و تدوین است.

هاشمیان افزود:پس از تکمیل، نتیجه این گزارش، از طریق رسانه ها به مردم اعلام خواهد شد.

وی در ادامه افزود:در کنار اجرای احکام قلع و قمع در منطقه زیارت گرگان، جلوگیری از ساخت و سازهای جدید را هم پیگیری می کنیم که یکی از اقداماتی که در قالب مصوبات سفر هیئت اعزامی تهران هم تصویب شد راه اندازی گیت ورودی برای زیارت گرگان است.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان با تاکید بر اینکه کم رنگ کردن مناطق در سایه استان که محل امنی برای زمین خواران شده است را به طور جدی دنبال می کنیم، افزود:در برخی مناطق استان مانند جهان نما، بین  محیط زیست  و منابع طبیعی بر سر حفاظت از این منطقه و برخورد با متخلفان اختلاف نظر وجود دارد که همین امر سبب ایجاد حاشیه امن برای سودجویان و افزایش ساخت وساز در این منطقه شده است.

هاشمیان تصریح کرد:در جلسه ی قبلی شورای حفظ بیت المال استان، قرار شد استانداری این اختلاف را حل کند اما هنوز دراین باره اقدامی صورت نگرفته است و اگر به زودی این موضوع تعیین تکلیف نشود برای مدیران متولی اعلام جرم خواهیم کرد.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان امروز در جلسه شورای قضایی گلستان گفت:۵۰ رای قلع و قمع مربوط به زیارت گرگان در محاکم استان قطعی شده که از این تعداد ۲۰ مورد اجرا شده و بقیه آرا نیز در نوبت اجرا هستند.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی همچنین از تشکیل گروهی مشترک از همه دستگاه های اجرایی متولی برای جلوگیری از ادامه ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه خبر داد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/7901



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96