اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گلستان| کارخانه‌های راکد در مسیر صادرات؛ به‌کارگیری ۱۰۰ کارگر جدید تا شهریورماه امسال
رئیس دادگستری گلستان گفت: کارخانه‌ای که تا یکسال قبل امیدی به ادامه تولید نداشت با حمایت‎های قضایی دادگستری امروز در مسیر صادرات محصولات خود قرار دارد.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، به‌نقل از روابط‌عمومی  دادگستری  گلستان، هادی هاشمیان اظهارداشت:کارخانه آجرسفال  گنبد کاووس از سال 90 با فراز و فرودهایی در مسیر تولید مواجه بود و در آخر سه سال پیش، تولید آن متوقف شد.پرونده این کارخانه در دستورکار دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان قرار گرفت و با پیگیری ها و نشست‌هایی که در این ستاد انجام و تولید آن از سر گرفته شد.

وی افزود:اکنون 110 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند و براساس اعلام صاحب کارخانه با راه‌اندازی خط جدید تولید از ابتدای شهریورماه 100 نفر دیگر در این کارخانه مشغول به کار می‌شوند که بیشتر آنان  زندان یان رای باز خواهند بود تا بتوانند بدهی‌های خود را بپردازند و زودتر از زندان آزاد شوند.

رئیس کل دادگستری استان بیان داشت:قرار است محصولات خط جدید این کارخانه که آجرهای بزرگتر و سبک‌تر با نام پروتون است به کشورهای روسیه و آذربایجان صادر شود.

وی گفت:از ابتدای امسال تا کنون 185 پرونده مربوط به واحد های تولیدی در دبیرخانه اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان در دست بررسی است که از این تعداد مشکلات 62 واحد با نامه‌نگاری حل و فصل شد.

هاشمیان افزود:امسال سه واحد تولیدی بزرگ هم که در آستانه تعطیلی بودند با رایزنی‌های انجام شده احیا و از بیکار شدن 210 کارگر جلوگیری شده است.

وی یادآور شد:پارسال با تلاش‌های انجام شده 22 کارخانه که در آستانه تعطیلی بودند، احیا شدند و حالا دست‌کم 350 کارگر با کار در این واحدها روزی خانواده‌هایشان را تامین می‌کنند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7905



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96