اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آخرین جزئیات فرود اضطراری بالگرد اورژانس در گنبدکاووس
بالگرد اورژانس گلستان به دلیل نقص فنی در یکی از موتورها مجبور به فرود اضطراری در گنبدکاووس شد.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز بالگرد اورژانس گلستان برای انجام عملیات انتقال مادر باردار عازم گنبد کاووس شد.

پس از رسیدن بالگرد به آسمان شهرستان گنبدکاووس، خلبان متوجه نقص فنی در یکی از موتورها و دود غلیظ در این موتور شد که بلافاصله پس از هماهنگی با برج مراقبت در کنار یکی از فروشگاه‌های معروف و بزرگ شهرستان که منطقه مناسب برای فرود بود، مجبور به فرود اضطراری شد.

مسئول اورژانس هوایی فوریت‌های پزشکی گلستان در گفت‌وگو با کاسپین خبر در گرگان اظهار کرد:خوشبختانه تمامی خدمه پرواز و تکنسین‌های اورژانس همراه این پرواز سالم هستند و مشکلی وجود ندارد.

نوید نوروزی تاکید کرد:یکی از مزیت‌های این بالگرد دو موتوره بودن آن است که در این حادثه نیز با توجه به ایجاد نقص فنی در یکی از موتورها، بالگرد با موتور دوم به زمین نشست.

وی گفت:در حال حاضر مهندسان در حال بررسی و تعمیر بالگرد هستند که پس از رفع نقص و تائید فنی مهندسان مربوطه، پروازهای این بالگرد از سر گرفته خواهد شد.

نوروزی در خصوص مادر باردار که این بالگرد برای انتقال وی پرواز کرده بود گفت:بلافاصله این مادر باردار از طریق آمبولانس منتقل شد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/7907



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96