اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اتمام عملیات تعمیر 8200 واحد مسکونی سیل‌زده در گلستان
استاندارگلستان گفت: از ۹ هزار و ۸۰۰ واحد تعمیراتی در مناطق سیل‌زده، کار تعمیر ۸ هزار و ۲۰۰ واحد به اتمام رسیده و مابقی نیز تا پایان مرداد انجام خواهد شد.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی  استاندار ی گلستان، هادی حق‌شناس در چهاردهمین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل ‌زده استان که با حضور دبیر و اعضای کمیته نظارت ستاد ملی برگزار شد، اظهار کرد:هم از بانک‌ها می‌خواهیم که در پرداخت تسهیلات تسریع کنند و هم از مردم می‌خواهیم برای عقد قرارداد و دریافت تسهیلات هرچه سریع‌تر به بانک مراجعه کنند.

وی افزود:از ۹ هزار و ۸۰۰ واحد تعمیراتی در مناطق سیل‌زده، کار تعمیر ۸ هزار و ۲۰۰ واحد به اتمام رسیده و مابقی نیز تا پایان مرداد انجام خواهد شد.
حق‌شناس گفت: بنیاد مسکن تعداد حدود 3 هزار واحد دیگر را به واحدهای تعمیراتی خود اضافه کرده است که اتمام آنها تا پایان شهریور به طول می‌انجامد.
استاندار گلستان گفت:از ۷ هزار و ۳۰۰ واحد احداثی در شهر و روستاها ۳ هزار و ۴۰۰ واحد پی‌کنی و یک‌هزار و ۵۰۰ واحد فونداسیون اجرا شده و مابقی نیز در حال انجام فرایندها هستند.
وی تاکید کرد:تلاش ما این است که واحدهای احداثی تا پایان سال تعیین تکلیف شده و هم تسهیلات کم‌بهره و هم تسهیلات بلاعوض پرداخت شود.
طالبی، دبیر کمیته نظارت ستاد ملی بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده نیز در این جلسه با اشاره به بازدید از مناطق سیل‌زده استان، خاطرنشان کرد:هدف از حضور اعصای این کمیته، بررسی و تسریع در روند بازسازی این مناطق است.
وی افزود:براساس قول وزیر کشور، تعمیر واحدهای مسکونی تا پایان شهریور و احداث آنها تا پایان سال به اتمام برسد و همه ما موظف هستیم تا برای تحقق این وعده تلاش کنیم./فارس


http://www.caspiankhabar.com/7915



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96