اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۱۲۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی گرگان در بنگاه‌های اقتصادی مشغول کار می‌شوند
فرماندار گرگان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون فقط ۱۱ نفر در قالب طرح کارورزی جذب بنگاه‌های اقتصادی شده‌اند، گفت: ۱۲۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در طرح کارورزی مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ، محمد حمیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:علاوه بر کم بودن فرصت‌های شغلی در جامعه شاید یکی از اصلی‌ترین علت‌های بیکاری، مهارت نداشتن افراد جویای کار است.

وی افزود:مهارت‌آموزی فارغ‌التحصیلان  دانشگاه ی یکی از موضوعات موردتوجه دولت بوده که اجرای آن از سال گذشته آغاز شد.برهمین اساس فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سامانه کارورزی ثبت نام می‌کنند و واحدهای پذیرنده متناسب با رشته تحصیلی تعدادی از این افراد را در قالب کارورز جذب می‌کنند.

 فرماندار  گرگان گفت:هدف از اجرای طرح کارورزی توان‌فزایی و مهارت‌آموزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و همچنین ایجاد زمینه  اشتغال  این افراد در بنگاه‌های  اقتصادی  است.

وی درباره اجرای این طرح در شهرستان گرگان بیان داشت:سهمیه استان در اطرح کارورزی 792 نفر بوده که سهمیه شهرستان گرگان جذب 120 فارغ‌التحصیل دانشگاهی است.

حمیدی ادامه داد:در حال حاضر سامانه ثبت نام کاورزی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و واحدهای پذیرنده کارورزان فعال است که می‌توانند آمادگی خود را برای اشتغال یا جذب متقاضیان گرگانی از طریق ثبت نام در این سامانه اعلام کنند.

وی یادآور شد:تا کنون 11 نفر در شهرستان گرگان با بنگاه های اقتصادی، شرکت‌ها و واحدهای پذیرنده قرارداد بسته و مشغول کار شدند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7945



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96