اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پیشنهاد عضو شورای شهر برای ایجاد میدان خبرنگار در گرگان/ معاونت اجتماعی در شهرداری ایجاد شود
رحیمی عضو شورای شهر گرگان در آستانه روز خبرنگار، ایجاد میدان با المان خبرنگار تحت عنوان میدان خبرنگار را در گرگان پیشنهاد کرد.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ، یکصد و شصت و نهمین جلسه رسمی و علنی  شورای اسلامی  شهر گرگان امروز(شنبه ۱۲ مرداد) با نطق پیش از دستور آقاملایی، عضو شورای شهر گرگان و ارائه گزارش ابراهیم جرجانی از سفر به استان‎های اردبیل و گیلان و تجربیات فضای سبز  شهرداری ‎های این استان آغاز شد.

 

همچنین در این جلسه بنا بود به لایحه‎ها و نامه‎های رسیده از قبیل انجام بیمه‎های شهرداری، واگذاری اجرای طرح تفکیک پسماند خشک از مبدا و در سطح شهر به سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های استان، خرید لوازم پارکی و پایه و پرچم، مساعدت به مسجد، اجرای عملیات تعمیرات ساختمان و ابنیه و حصار کشی ساختمان‎های شهرداری در سطح شهر، استرداد وجه، شیوه‎نامه اجرایی ماده ۱۶ تعرفه عوارضی سال ۹۸، عملیات مرمت نوار حفاری و لکه‎گیری آسفالت در محدوده شهرداری منطقه یک ، انجام مطالعات، طرح تفصیلی ناحیه ۲ شهر گرگان، معرفی نماینده جهت حضور در جلسات سه کمیته تخصصی شورای سالمندان استان و رسیدگی به لایحه کمیسیون بانوان و خانواده در خصوص برنامه زمان‎بندی و اجرای شهر دوستداران کودک بررسی شود.

 

«سعید رحیمی»در این جلسه اظهار کرد: در آستان روز  خبرنگار  قرار داریم و در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان با توجه به تلاش بی‎شائبه خبرنگاران مراسم تکریم و تجلیلی در نظر گرفته شود.

 

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد:برای ارج نهادن به این قشر فرهیخته پیشنهاد می‎شود که شهرداری یک خیابان و یا یک میدان در شان خبرنگاران را با المان مرتبط با خبرنگار به نام«میدان خبرنگار»در نظر بگیرد.

 

«حمیدرضا آقا ملایی»، دیگر عضو شورای شهر گرگان نیز اظهار کرد:در سال‎های گذشته نیز این پشنهاد را ارائه کرده بودم که به مناسبت روز خبرنگار مراسمی را تدارک بیینم و از خانواده این عزیزان که درگیر فعالیت رسانه‎ای هستند تجلیل شود.

 

وی به نطق پیش از دستور خود اشاره کرد و افزود:گرچه اعضای شورای شهر برای رسیدگی به مشکلات مردم پیگیر هستند ولی نطق پیش از دستور منجر به آن می‎شود که اعضای شورای شهر گرگان مطالبه‎گر جلوه کنند.

 

عضو شورای اسلامی شهر گرگان به ضرورت تسریع در روند اجرایی پروژه های  گردشگری ، تشکیل معاونت اجتماعی در شهرداری و تعیین تکلیف املاک بلااستفاده شهرداری تاکید کرد.

 

آقا‎ملایی با بیان اینکه تنها دوسال زمان برای پایان چهار سال دوره پنجم اعضای شورای اسلامی شهر گرگان فرصت باقی مانده است، افزود:از فرصت باقیمانده حداکثر بهره‌برداری را باید داشته باشیم و تا آخرین لحظه در خدمت مردم باشیم.

 

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه شهروندان گرگانی مدت‎ها در انتظار بهره‎برداری و اجرای پروژه‎هایی از قبیل شهربازی، سورتمه و تله کابین و... هستند، خاطرنشان کرد: نیاز است که پروژه‎ها با سرعت بیشتری دنبال شود و وعده‎هایی که به شهروندان ارائه شده محقق شود.

 

آقا‎ملایی به ارتقا رتبه شهرداری گرگان به درجه ۱۱ اشاره کرد و یادآور شد:در این راستا ایجاد معاونت اجتماعی برای تقویت ابعاد اجتماعی و فرهنگی و فعالیت‎های جاری شهرداری می‎تواند موثر باشد.

 

«ابراهیم جرجانی»، نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد:خبرنگار آیین درست عملکرد هر مسئولان هستند و عملکرد مسئولان و وظایفی که به ما محول شده را مورد نقد و بررسی می‎گذارند.

 

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: خبرنگار درست‎ترین داور هستند و اکثر خبرنگاران به درستی در شورای شهر گرگان قلم می‎زنند و احترام موضوعی است که شورای شهر انتظار دارند.

 

جرجانی با بیان اینکه بازدیدی از استان‌های شمالی کشور گیلان و اردبیل داشتیم، افزود:در این استان‎ها چیزی که بسیار مورد توجه قرار گرفت همدلی و رفاقت بین مجموعه مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی بود.

 

وی به تجمیع خدمات تاکید کرد و افزود:تجمیع استفاده از امکانات در یک منطقه مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

این عضو شورای شهر گرگان با بیان اینکه استفاده از وسایل غیر موتوری و پیاده رو از موضوعاتی بود که در مجموعه مدیریت شهری در این استان‎ها توجه شده است، افزود:النگدره فرصت بسیار فوق‎العاده‌ای برای گرگان است که می‎توانیم از آن در حوزه گردشگران بهره بگیریم.

 

«ناصر گرزین»، دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد:روز خبرنگاران فرصت مغتنمی برای بازنگری فعالیت‎های حوزه رسانه است، کار خبرنگاری یکی از سخت‌ترین کارها به‎شمار می‎رود.

 

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد:قدردانی خبرنگاران هستیم و فضای رسانه باید پرتلاش باشد که چیزی از مردم پنهان نماند و نقش رسانه‎ها این است که همه موضوعات را یکسان در خدمت مردم ارائه کنند.

 

گرزین بیان کرد:میدان خبرنگار یک اتفاق مهمی است که می‎توانیم از این طریق از زحمات این قشر زحمتکش تشکر کنیم./خبرگزاری شبستان


http://www.caspiankhabar.com/7963



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96