اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نشست صمیمی فرماندار کردکوی با ورزشکاران و مدال آوران ورزشی
مراسم بزرگداشت جهان پهلوان سیدمجید کاظمی عقیلی همراه با نشست صمیمی فرماندار شهرستان کردکوی با قهرمانان و مدال آوران ورزشی این شهرستان شب گذشته در هتل پارتیان کردکوی برگزار شد.

به گزارش کاسپین خبر، ابراهیم قدمنان در این مراسم اظهار کرد:ورزشکاران ما کار بزرگی می کنند که شاید سیاسیون ما نتوانند انجام دهند.با قهرمانی یک ورزشکار، پرچم ایران در آمریکا و دیگر کشورها برافراشته می شود و باعث افتخار مردم ایران است.

 فرماندار   کردکوی  با تاکید بر اینکه ورزشکار باید مبلغ فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی در جامعه باشد، گفت:شما ورزشکاران پیام رسان مردم ایران در کشورهای دیگر هستند.

وی به برخی از حمایت ها در بخش ورزش اشاره و خاطرنشان کرد:وقتی به کردکوی آمدم دیدم که این شهر حتی یک  استخر  سرپوشیده ندارد، لذا کار ساخت استخر سرپوشیده را آغاز کردیم و بخشی از کار انجام شده و امسال هم برای این پروژه بیش از 600 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

قدمنان در ادامه ضمن تبریک هفته  خبرنگار ، گفت:خبرنگاران چشم و گوش این نظام هستند.اعتقاد دارم خبرنگار، هر جا که ضعف و مشکلی دید و آن را بیان نکرد، نسبت به شهر و استان خیانت کرده است.

فرماندار کردکوی تاکید کرد:خبرنگار برای مسئولی که می خواهد کار انجام دهد، احساس امنیت و برای مسئولی که نمی خواهد کار کند، احساس خطر ایجاد می کند.مردم ولی نعمتان ما هستند و هر کسی که حق مردم را ضایع می کند، باید پاسخگو باشد.

در این مراسم تعدادی از ورزشکاران مشکلات و خواسته های خود را بیان کردند./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/7989



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96