اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شناسایی گروه فساد اداری در دامپزشکی گلستان/ ۳ نفر از مدیران دستگیر شدند
رئیس کل دادگستری گلستان از شناسایی و دستگیری سه نفر به اتهام فساد اداری در دامپزشکی استان خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، به‌نقل از روابط عمومی  دادگستری  گلستان، هادی هاشمیان اظهارداشت:بررسی‌ها نشان می‌دهد این افراد از سال 92 تا کنون با سو استفاده از موقعیت خود با سندسازی و انعقاد قراردادهای صوری، مبالغ هنگفتی از بیت‌المال را به صورت گروهی تصاحب کرده‌اند.

وی افزود:تا کنون سه نفر از مدیران میانی اداره کل  دامپزشکی  استان بازداشت شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان بیان داشت:در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلفات گسترده در اداره کل دامپزشکی استان، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان قرار گرفت و پس از چند ماه کار اطلاعاتی این افراد دستگیر شدند.

وی افزود:این افراد با سند‌سازی، پرداخت‌های نامتعارف به عنوان اضافه کار، ماموریت و سایر موارد را به حساب خودشان و گروهی از کارکنان این اداره که با هم مرتبط بودند واریز می‌کردند.

هاشمیان ادامه داد:متهمان ممنوع‌الخروج شده‌اند و تحقیقات برای شناسایی دیگر اعضای این گروه و برآورد میزان دقیق جرایم مالی بر اساس گزارش  دیوان محاسبات  در دادسرای مرکز استان ادامه دارد.

وی در ادامه با ابراز تاسف از نظارت کم‌رنگ برخی مدیران بر زیرمجموعه خود خاطرنشان کرد:مدیرانی که به وظایف قانونی خود مبنی بر نظارت بر زیرمجموعه، سهل‌انگاری می‌کنند منتظر برخورد قضایی باشند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8019



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96