اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



طرح گازرسانی به روستاهای محروم و مرزی مراوه‌تپه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود
نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، مراوه تپه و کلاله در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح گازرسانی روستاهای محروم و مرزی مراوه تپه تا کرند بخش داشلی‌برون گنبدکاووس با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

به گزارش کاسپین خبر از  گنبد کاووس، شهرام کوسه غراوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان کشور در حوزه سرمایه‌گذاری و  اشتغال زایی شهرستان مراوه‌تپه منعقد شده و قرار است رئیس بنیاد مستضعفان کشور 24 مرداد ماه به گلستان سفر کند و طرح سرمایه‌گذاری 750 میلیارد تومانی را در مراوه‌تپه آغاز کند.

وی با اشاره به پیشرفت حدود 70 درصدی  بیمارستان  مراوه‌تپه، افزود:بازدید از بیمارستان 64 تختخوابی و اهدای 2 هزار سند به مردم شهرستان از برنامه‌های بنیاد مستضعفان کشور است.امید داریم در این سفر اعتباری برای تکمیل بیمارستان تخصیص یابد.

نماینده شرق گلستان در  مجلس شورای اسلامی  درباره جاده‌های خسارت دیده از سیل و رانش بیان داشت:عملیات آسفالت مسیر روستای"اورجنلی"به کلاله با اعتبار 2 میلیارد تومان به زودی آغاز می‌شود.مسیر زیارتگاه حضرت خالد نبی(ع)به طول 8 کیلومتر آسفالت شد و این مسیر از ابتدا تا رسیدن به زیارتگاه به صورت کامل آسفالت شده است.

وی ادامه داد:مسیر روستای"قازانقایه"به خراسان شمالی با اعتبار 10 میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به استان گلستان به زودی آسفالت می‌شود.

غراوی گفت:از محل اعتبارات صندوق بازنشستگی کشور گاوداری 3 هزار راسی با اعتبار 100 میلیارد تومان در شهرستان  مراوه تپه  سرمایه‌گذاری می‌شود که اشتغالزایی بسیار خوبی در منطقه خواهد داشت.

وی درباره راه‌آهن گرگان به مشهد خاطرنشان کرد:در سفری که با وزیر راه و شهرسازی به کشور ترکمنستان داشتم این موضوع مطرح و دستور احداث این مسیر گرفته شد.ضمن اینکه در سال گذشته هم 15 میلیارد تومان اعتبار برای راه‌آهن از سوی نمایندگان در نظر گرفته شد.

نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، مراوه تپه و کلاله در مجلس درباره شرکت خود از حوزه انتخابیه گنبدکاووس در انتخابات یادآور شد:حضور در حوزه انتخابیه گنبدکاووس را تکذیب نمی‌کنم ضمن اینکه هنوز به جمع‌بندی لازم برای حضور از این حوزه نرسیدم.در صورت رسیدن به جمع‌بندی صحیح از این حوزه شرکت می‌کنم.

وی همدلی و اتحاد را تنها راه توسعه و پیشرفت استان گلستان دانست و گفت:برای توسعه هر یک از شهرستان‌های استان باید همه نمایندگان استان، استاندار و مدیران اجرایی با همدلی و اتحاد وارد شوند و از هرگونه حاشیه بپرهیزند.برای توسعه استان نیاز به یک عزم جدی است.دیگر فرصت خطا و آزمون در استان گلستان باقی نمانده است.

غراوی با بیان اینکه پرورش نسل آینده و جوان ما مهم‌تر از آموزش آنها است، بیان داشت:حدود 7 سال پیش زمینی را برای احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراوه‌تپه به مبلغ 200 میلیون تومان خریداری کردیم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8026



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96