اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خبرنگاران لبخند مردم سیل‌زده بعد از بازسازی را به تصویر بکشند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی بسیج در مناطق سیل‌زده برای بازسازی و مرمت منازل مردم، گفت: خبرنگاران تصاویر لبخند مردم بعد از خدمات‌رسانی سپاه و بسیج را به تصویر بکشند.

به گزارش کاسپین خبر از  گنبد کاووس، رمضانعلی قاسمپور امروز در مراسم تجلیل از  خبرنگار ان و اهالی رسانه شهرستان گنبدکاووس که در سالن جلسات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج  سپاه  این شهرستان ضمن تبریک عید قربان، دهه امامت و ولایت و همچنین روز خبرنگار، اظهار کرد:قدم‌هایی که خبرنگاران برداشته و قلم‌هایی که می‌زنند همه و همه باید در راستای حق و حقیقت باشد.

وی با اشاره به این سخن رهبر فرزانه انقلاب که«اگر زحمات شما خبرنگاران نباشد این لحظات هرگز ثبت و ماندگار نمی‌شود»، افزود:بدون قلم و دوربین شما فعالیت‌های ما تثبیت نشده است و بدون انعکاس و بازتاب ارزشی نخواهد داشت.

*توجه به رسانه‌ها در سال جاری بیشتر شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه روز خبرنگار بهانه‌ای است تا زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه اصحاب رسانه را ارج بنهیم، خاطر‌نشان کرد:به لطف خداوند در سال جاری خبرنگاران و جایگاه مهم و ارزشمندشان بیشتر و بهتر مورد توجه قرار گرفته است.

قاسمپور با تاکید بر‌اینکه نقش خبرنگاران در انتقال اخبار انعکاس خبر بدون کمی و کاستی و با رعایت جانب امانت و صداقت است، تصریح کرد:امروز وظیفه همه ما به ویژه صاحبان قلم حفظ و ترویج روحیه امید و خودباوری در جامعه است.

وی با توجه به لزوم آگاهی‌سازی به موقع و به جای مردم توسط رسانه‌ها افزود:اگر اقداماتی از این دست صورت نگیرد حربه‌های دشمنان، ابهامات، شبهات و توطئه‌ها خنثی نخواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه مسوولان نباید به رسانه‌ها بی‌توجهی کنند، اضافه کرد:امروز بار سنگین اهداف نظام و انقلاب بر دوش صاحبان کرسی و تریبون رسانه است و هر مسوولی که به اهمیت این موضوع توجه نکند در این دنیا و در آخرت باید پاسخگو باشد.

*خبرنگاران از وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی دوری کنند

قاسم‌پور با بیان اینکه یکی از وظایف خبرنگاران عدم وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی است، تاکید کرد:حرکت‌های اهالی رسانه بایستی در راستای ایجاد وحدت و همدلی در جامعه باشد.

وی با تاکید بر نقش موثر و انکارناپذیر خبرنگاران در  سیل  اخیر افزود:اقدامات صورت گرفته توسط بسیج در مناطق سیل‌زده و نشاندن لبخند رضایت بر لبان مردم در این مناطق را به تصویر بکشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه خبرنگاران باید دارای روحیه مطالبه‌گری از مسوولان باشند، تصریح کرد:پیگیری مطالبات مردم از مسوولان باعث ایجاد روحیه امید در جامعه شده که با ثابت قدم بودن در این مسیر خداوند متعال پشتیبان شما خواهد بود.

گفتنی است ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس تاکنون بیش از 80 منزل مسکونی سیل‌زده را  بازسازی  کرده و صدها منزل نیز توسط نیروهای بسیج در این شهرستان مورد مرمت قرار گرفته است که عملیات احداث و مرمت همچنان در مناطق سیل‌زده به ویژه روستاهای محروم گنبدکاووس ادامه دارد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8036



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96