اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



راه‌اندازی نخستین انجمن موسیقی ترکمن در گنبدکاووس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به تلاش این اداره کل برای تمرکززدایی از فعالیت‌ها در مرکز استان، گفت: نخستین انجمن موسیقی ترکمن در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر از  گنبد کاووس، عادله کشمیری امروز در گفت و گو با  خبرنگار ان و اهالی رسانه شهرستان گنبدکاووس در حاشیه مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار در این شهرستان با اشاره به مشکل بیمه خبرنگاران در سال‌های اخیر، اظهار کرد:در وهله نخست مدیران مسوول نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری وظیفه دارند که خبرنگاران تحت مجموعه خود را بیمه کنند اما اگر این اقدام صورت نگرفته است ما آمادگی داریم از طریق صندوق اعتباری هنر این امکان را برای این عزیزان فراهم کنیم.

برقراری مستمری مادام‌العمر برای یکی از هنرمندان گلستانی

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در روزهای گذشته با حضور رئیس صندوق اعتباری هنر در استان گلستان موفق به برقراری مستمری مادام‌العمر برای یکی از هنرمندان گلستانی شدیم، گفت:ایشان که نشان درجه یک هنری را دریافت کرده بودند از این ظرفیت قانونی بی‌بهره بودند که به لطف خدا و تلاش همکارانم این موضوع محقق شد.

مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان گلستان از تشکیل و راه‌اندازی انجمن موسیقی  ترکمن  در گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد:این انجمن هم در راستای تمرکززدایی فعالیت‌ها از مرکز استان صورت گرفته است و قطعا ادامه خواهد داشت.

امروز بخش عمده آگهی‌های ثبتی به نشریات درون استانی ما ارائه می‌شود

کشمیری با اشاره به اینکه با همفکری اصحاب رسانه با قدرت از اعطای آگهی‌های ثبتی و اداری شرق استان گلستان به همین منطقه دفاع کردیم که الحمدالله این امر نیز محقق شد، افزود:در حالی که پیش از این 70 درصد آگهی‌ها با نشریات کشوری و 30 درصد به نشریات استانی اعطا می‌شد به طور کامل این درصد را معکوس کردیم و امروز بخش عمده آگهی‌های ثبتی به نشریات درون استانی ما ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان گلستان پیشنهادی را مصوب کردیم که نخستین استانی خواهیم بود که هدیه روز خبرنگار رئیس جمهور را به خبرنگاران اعطا خواهیم کرد، گفت:امیدواریم با همفکری شما اصحاب رسانه و قلم در آینده نزدیک شاهد توفیقات بیشتری در این حوزه در استان گلستان باشیم./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8040



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96