اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تعدادی از واحدهای صنعتی گلستان در مناطق سیل‌زده هنوز به چرخه تولید بازنگشتند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: هنوز ۵ واحد تولیدی و صنعتی که در سیل اخیر دچار خسارت شدند، نتوانستند به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش کاسپین خبر از آق‌قلا، حسین طلوعیان ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک اظهارداشت:حدود نیمی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند.

وی با بیان اینکه 95 درصد واحدهای تولیدی استان جزو صنایع کوچک به شمار می‌رود، افزود:میزان سرمایه‌گذاری در واحدهای صنعتی و تولیدی در خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نزدیک به دوبرابر سرمایه‌گذاری انجام شده در این مناطق است.با اینحال میزان  اشتغال  آنها فقط 15 درصد بیشتر واحدهای موجود در شهرک‌های صنعتی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه صنایع کوچک سبب ایجاد عدالت در توسعه سرمایه‌گذاری می‌شود، خاطرنشان کرد:واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها با سرمایه کمتر زمینه اشتغال تعداد بیشتری از افراد را فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به رکود 30 درصد واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان بیان داشت:مدیریت سنتی صنایع کوچک، برخوردار نبودن از فناوری‌های به‌روز، نشناختن نیازهای بازار از مشکلات این واحدها است.

طلوعیان به مشکلات برخی از واحدهای تولیدی در مناطق‌ سیل ‌زده اشاره کرد و گفت:ابتدای امسال 150 واحد صنعتی در استان دچار خسارت شد که همه واحدها به غیر از 5 واحدصنعتی به چرخه تولید برگشتند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8043



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96