اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



حضور رئیس بنیاد مستضعفان در مراوه‌تپه/ اعطای سند 2000 زمین به مستضعفان شرق گلستان
نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس از حضور رئیس بنیاد مستضعفان در استان گلستان و شهرستان مراوه‌تپه در روزهای آتی خبر داد.

شهرام کوسه غراوی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار کاسپین خبر در گنبدکاووس با اشاره به اینکه بعد از حضور«پرویز فتاح»در  بنیاد مستضعفان  سرعت اقدامات رسیدگی به امور محرومین افزایش یافته است، اظهار کرد:برنامه این بنیاد که از گذشته مبنی بر واگذاری زمین‌ها و املاک بنیاد به مستضعفان بوده در زمان ایشان نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

*امضای تفاهم‌نامه 70 میلیارد تومانی برای  اشتغال زایی

وی با بیان اینکه رئیس بنیاد مستضعفان در روزهای 24 و 25 مردادماه به استان گلستان سفر خواهد کرد، افزود:در این سفر که همراه با برکت بسیاری برای حوزه انتخابیه شرق استان گلستان خواهد بود تفاهم‌نامه‌ای میان بنیاد مستضعفان و مسوولان استانی و منطقه‌ای برای اشتغالزایی در این منطقه به امضاء خواهد رسید.

نماینده مردم شرق استان گلستان در  مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای این تفاهم‌نامه بالغ بر 750 میلیارد تومان خواهد بود، خاطرنشان کرد:این تفاهم‌نامه می‌تواند گام بزرگی برای رفع بیکاری جوانان در شرق استان گلستان باشد.

*بازدید میدانی فتاح از  بیمارستان  64 تختخوابی مراوه‌تپه

کوسه‌غراوی بازدید میدانی پرویز فتاح از بیمارستان 64 تختخوابی مراوه‌تپه را یکی دیگر از برنامه‌های سفر رئیس بنیاد مستضعفان در استان گلستان دانست و گفت:امیدواریم بتوانیم از این سفر بهره‌مندی لازم را گرفته به توسعه بیشتر شرق استان کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان با ظرفیت‌های بالایی که دارد می‌تواند به مناطق محرومی از جمله شرق استان گلستان کمک کند، ادامه داد:استان گلستان و به ویژه منطقه شرق استان سال‌هاست از محرومیت بالایی رنج می‌برد که باید با همت همه مردم و مسوولان به مرور همچون 40 سال بعد از انقلاب که مسیر پیشرفت را در پی گرفته به سمت توسعه حرکت کند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8046



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96