اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام‌جمعه موقت گرگان: آلودگی جنگل‌ها و سواحل استان گلستان رنج‌آور است
امام جمعه موقت گرگان گفت: در دین ما نظافت جزئی از ایمان است اما آلودگی جنگل‌ها و سواحل استان گلستان رنج‌آور است.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ، حجت الاسلام قاسم لیوانی ظهر امروز در خطبه نمازجمعه گرگان اظهارداشت:شهروندان باید در کنار مدیران و برنامه ریزی آنها برای نظافت شهرها، برای حفظ پاکیزگی کوشش کنند.حفظ حرمت و حقوق شهروندی بخشی از وظایف مسلمان است و باید تلاش کنیم شهرها و خانه‌های ما رنگ و لعاب اسلامی به خود بگیرد.

امام جمعه گرگان گفت:وضعیت برخی مناطق شهری استان آزاردهنده و تاسف‌بار است و برخی شهروندان، زباله‌ها را در جوی آب و خیابان و کوچه پر می‌کنند که این شایسته نیست.

حجت الاسلام لیوانی همچنین به آلودگی جنگل‌ها و سواحل استان نیز اشاره کرد و گفت:وضعیت این مناطق رنج‌آور است؛ حیات یک مسلمان شامل محل زندگی و پوشش و لباس باید ویژه و منحصر به فرد و در حد ایده‌آل و مطلوب باشد.

امام جمعه گرگان به کودتای 28 مرداد سال 1332 و خیانت‌های آمریکا و انگلیس در برابر دولت قانونی مصدق اشاره کرد و گفت:دخالت‌های غیرقانونی این 2 عنصر استکباری در ایران بارها و بارها ثابت شده و به تازگی نیز نویسندگان خود این کشورها به کینه توزی‌ها انگلیس و آمریکا طراحی ملت ایران اعتراف کرده‌اند.

لیوانی در ادامه مردم را به تقوای الهی توصیه کرد و فزود:همه مستکبران مخصوصاً آمریکا و انگلیس در همه جای عالم به فکر سلطه بر دیگر کشورها هستند.

وی به عید غدیر غم اشاره کرد و گفت:در آخرین حج پیامبر، ایشان هم در مکه و هم در جحفه سخنرانی‌هایی مبنی بر امامت و جانشینی امام علی(ع)داشتند.

امام جمعه موقت گرگان به سخن پیامبر اشاره کرد و گفت:پیامبر فرمود من بر هر کسی که ولایت دارم علی(ع)هم بر او ولایت دارد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8083



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96