اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



باشگاه‌های متخلف بدنسازی بدون چشم‌پوشی پلمب می‌شوند
دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: پلمب باشگاه های متخلف بدنسازی که اقدام به تجویز مواد نیروزا و مکمل های غیرمجاز بدنسازی می کنند بدون چشم پوشی ادامه دارد.

محمد نصیبی شنبه در گفت و گو با کاسپین خبر در گرگان اظهار داشت:پارسال ۷۰ مورد از این باشگاه ها به دلایلی مانند انجام این تخلفات و یا نداشتن مجوز و مربی بسته شد.

وی بیان کرد:مجوز تاسیس و بهره برداری از باشگاه ها توسط ادارات کل  ورزش و جوانان  استان ها صادر می شود اما متقاضیان باشگاه ها باید کارت مربیگری داشته باشند که این کارت ها با برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی و در صورت قبولی در آزمون ها از سوی فدراسیون صادر می شود.

دبیر فدراسیون  بدنسازی  و پرورش اندام افزود:استفاده از مکمل های غیرمجاز و موادنیروزا خط قرمز فدراسیون است که به دلیل برخوردهای صورت گرفته از تعداد باشگاه های متخلف در کشور کاسته شد.

نصیبی ادامه داد:کسانی که می خواهند به فعالیت در باشگاه های بدنسازی بپردازند باید از داشتن مجوز باشگاه ها اطمینان داشته باشند، زیرا در صورت بروز حادثه فدراسیون مسوولیت مدنی در قبال این حوادث و باشگاه ها ندارد.
وی گفت:استفاده از  مواد نیروزا  و مکمل ها نیازمند قواعد خاصی است و مربیان حق ترغیب جوانان و شاگردان خود به استفاده غیراصولی از این مواد را ندارند.

دبیر فدراسیون بدنسازی گفت:مکمل هایی که در بازارهای ایران به صورت غیرقانونی و  قاچاق  خرید و فروش می شود، استاندارد نبوده و در کارگاه های زیرزمینی تولید، بسته بندی و روانه بازار می شوند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8086



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96