اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده ولی فقیه در گلستان:

عملیات بازسازی مناطق سیل زده تسریع شود/نبود مهندسی فرهنگ در جامعه
نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر این که عملیات بازسازی مناطق سیل زده تسریع شود، از نبود مهندسی فرهنگ در جامعه انتقاد کرد.

به گزارش کاسپین خبر،آیت الله سیدکاظم نورمفیدی عصر شنبه در چهارمین جلسه شورای اداری استان اظهارکرد:نامه امام به مالک اشتر می تواند سرمشق بسیاری از مدیران باشد و کارگشایی بسیاری از مشکلات است.

وی با بیان اینکه باید دل مسئولان مملو از عشق خدمت به مردم باشد، گفت:تنها شعار دادن فایده ندارد و باید مرد عمل بود و به میدان آمد.

نورمفیدی گفت:دو چیز محور نجات انسان بوده یکی رابطه با خداوند و دیگری رابطه با خلق خدا است.

وی با اشاره به روز آزادشدن اسرا، گفت که باید از تمام کسانی که در زندان ها شکنجه شدند و لب به شکایت نگشودند تشکر کرد.

نورمفیدی ضمن تشکر از زحمت کشان حوزه  سیل  گفت:سیل ممکن است دوباره تکرار شود کما این که در سنوات گذشته هم چند بار اتفاق افتاده بنابراین باید راه حل های اساسی در مقابله با آن اندیشید.

نورمفیدی با اشاره به ملاقاتش با خانواده های شهدای خدمت  گمیشان  تصریح کرد:باید عملیات  بازسازی  مناطق سیل زده تسریع شده و اگر همه دست به دست هم بدهیم توسعه استان رقم خواهد خورد.

وی با تأکید بر این که باید حرمت سرمایه گذار در استان حفظ شود تا وی از حضور در استان انبساط خاطر پیدا کند، گفت:دولت به تنهایی نمی تواند توسعه را رقم بزند بنابراین نباید چوب لای چرخ سرمایه گذار گذاشت.

نورمفیدی با اشاره به این که طبق گفته مسئولان استان، برای تکمیل پروژه ها با بودجه فعلی ۸۰ سال زمان نیاز است، بیان کرد:امروز در جامعه مهندسی فرهنگ نداریم و باید در این زمینه اقداماتی انجام شود و بتوانیم فرهنگ خود را در دنیا ترویج کنیم./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8095



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96