اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



افتتاح و آغاز عملیات ۱۲۹ پروژه عمرانی و اقتصادی کلاله در هفته دولت
فرماندار کلاله در شرق استان گلستان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۲۹ پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی و زیربنایی به مناسبت هفته دولت دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر، علی اصغر بیانی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری  کلاله  اعتبار اختصاص یافته به پروژه‌های مذکور را ۵۳۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود:از ۱۲۹ پروژه  هفته دولت  در این شهرستان ۱۱۶پروژه افتتاح و اجرای ۱۳ طرح نیز آغاز می شود.

وی گفت:از این مجموعه ۸۴ پروژه  عمرانی  است که با اعتباری بالغ بر ۴۷۴ میلیارد ریال ۷۱ پروژه افتتاح و اجرای ۱۳طرح نیز آغاز می شود.

 فرماندار  کلاله همچنین در ادامه این گزارش از افتتاح ۴۵ طرح  اقتصادی  به مناسبت هفته دولت نیز خبر داد و اظهار داشت:این پروژه ها با ۶۰ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بیانی ادامه داد:با افتتاح و بهره برداری تز پروژه های هفته دولت در شهرستان کلاله برای ۱۷۰ نفر زمینه اشتغال پایدار فراهم می شود.

وی در ادامه هفته دولت را فرصت مناسبی برای معرفی خدمات نظام و دولت تدبیر و امید دانست و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست برای معرفی خدمات دولت تلاش مضاعفی داشته باشند.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰هزار نفر جمعیت ، در شرق استان گلستان واقع است./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8107



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96