اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گرگان به دنبال توسعه روابط ‌بین‌المللی برای احیای گردشگری گلستان /‌ همکاری با ‌ ترکیه، اسپانیا و پرتغال‌
شهردار گرگان بر لزوم توسعه روابط بین‌المللی شهرداری تأکید کرد و گفت:برای اینکه همکاری‌های بین‌المللی شهرداری گرگان توسعه پیدا کند مذاکراتی با مدیران شهری کشورهایی مانند ترکیه، اسپانیا و پرتغال انجام شده است.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ، عبدالرضا دادبود ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شهر ظرفیت‌های خوبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد، اظهارداشت:یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری گرگان ایجاد زیرساخت‌ها و پروژه‌هایی است که زمینه جذب و ماندگاری گردشگران و مسافران را افزایش می‌دهد.

وی افزود:یکی از برنامه‌ها برای تقویت گردشگری گرگان توسعه روابط بین‌المللی با شهرهای بزرگ و مهم است.

شهردار گرگان با اشاره به تفاهمنامه‌های همکاری شهرداری گرگان با شهرهای گوانگژو در چین و اکتائو در قزاقستان گفت:برای اینکه همکاری‌های بین‌المللی شهرداری گرگان توسعه پیدا کند مذاکراتی با برخی مدیران شهری  ترکیه، اسپانیا و پرتغال انجام شده است.

وی با اشاره به بازدید جمعی از مدیران شهری گوانگژو از گرگان و بررسی زمینه‌های همکاری متقابل بیان داشت:علاوه بر موضوعات گردشگری، مباحث اقتصادی ، فرهنگی، ورزشی، آموزشی و غیره را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم از تجربه مدیریت شهری در کشورهای دیگر برخوردار شویم.

دادبود خاطرنشان کرد:ساخت شهربازی مدرن، بازار موزه و مجتمع تفریحی رفاهی، راه‌اندازی سایت بالن‌سواری، احیای بخشی از بافت تاریخی گرگان و غیره از جمله اقداماتی است که برای توسعه گردشگری شهر گرگان در دست اقدام قرار دارد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8112



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96