اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



با دستورستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان؛

جلوگیری از تعطیلی کارخانه آجرسفال گرگان امروز / ادامه کار ۱۱۰ کارگر
رئیس کل دادگستری گلستان از جلوگیری از توقیف خط تولید شرکت آجرسفال گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار کاسپین خبر، هادی هاشمیان رئیس کل  دادگستری  استان گلستان دراین باره گفت:تعدادی از طلبکاران این شرکت اجرائیه توقیف خط تولید کارخانه را گرفته بودند که با ورود دادگستری از اجرای آن جلوگیری شد و ۱۱۰ کارگر این واحد تولیدی به کار خود ادامه می‌دهند.


هاشمیان افزود:بر اساس بخشنامه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه که به همهدادستان‌ها و واحد‌های اجرایی ثبت اعلام کرده ایم هیچ کارخانه یا ابزار و سایل تولید در استان نباید توقیف شود.


رئیس کل دادگستری گلستان گفت:توقیف خط تولید نه تنها مشکل طلبکاران را حل نمی‌کند بلکه با بیکار کردن کارگران واحد‌های تولیدی، مشکلات بیشتر می‌شود.


هادی هاشمیان افزود:در جلسه‌ای که با صاحبان این کارخانه داشتیم تعهد داده اند با ادامه تولید، ماهانه بخشی از پول طلبکاران که اولویت با بدهی کارگران است، بپردازند و به تدریج معوقات شرکت‌های گاز و برق را نیز تسویه کنند.


این مقام ارشد قضایی استان گفت:ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه گلستان در چارچوب قانون برای جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و رونق تولید تلاش می‌کند.


هاشمیان افزود:پارسال با تلاش‌های انجام شده ۲۲ کارخانه که در آستانه تعطیلی بودند، احیا شدند و حالا دست کم ۳۵۰ کارگر با کار در این واحد‌ها روزی خانواده‌های شان را تامین می‌کنند.


به گفته او، امسال سه واحد تولیدی بزرگ هم که در آستانه تعطیلی بودند با رایزنی‌های انجام شده، احیا و از بیکار شدن ۲۱۰ کارگر جلوگیری شد./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8121



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96