اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



موافقت با استعفای سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان؛ فرافکنی سرمربی مستعفی
سخنگوی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان از موافقت با استعفای حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی این تیم خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، آرش فولادیان عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره استعفای سرمربی این تیم اظهارداشت:باشگاه از آقای کلاسنگیانی درخواست کرده بود تا تاریخ 20 مرداد نسبت به اعلام اسامی کادر فنی و بازیکنان اقدام لازم صورت گیرد اما متاسفانه این اقدام صورت نگرفت؛ چند روز بعد نیز ضرب‌العجل 24 ساعته ای به سرمربی داده شد که متاسفانه وی، کمترین توجهی به این نامه نداشت و طی هفته گذشته نیز بیشتر تمرینات تیم بدون حضور وی برگزار شده است.

وی گفت:با توجه به شرایط خاص سال جاری لیگ برتر  بسکتبال  و حضور تیم های متعدد انتظار می‌رفت آقای کلاسنگیانی به عنوان سرمربی تیم تلاش لازم را برای سرعت در روند آماده‌سازی تیم به کارگیرند که این امر صورت نگرفت. 

فولادیان تصریح کرد:به رغم توافق بر سر حقوق و دستمزد سرمربی، با توجه به این موضوع که ایشان کارمند  شهرداری  هم هستند، اما آقای کلاسنگیانی مبلغ و شرایط درخواستی جدیدی را توسط سرپرست تیم مطرح کرد و همه اقدامات را منوط به مبلغ قرارداد خود کرد که از این شرایط واقعا ناخرسندیم.

وی خاطرنشان کرد:هیات مدیره در جلسه دوشنبه 28 مرداد نیز با سعه صدر از سرپرست تیم خواست به سرمربی تیم اعلام نماید که نظر هیات مدیره کماکان مبلغ حقوق و دستمزد توافق شده قبلی است و همچنین از سرپرست خواسته شد گزارش آخرین اقدامات سرمربی را به هیات مدیره اعلام نماید.

فولادیان گفت:با وجود همه همراهی‌های انجام، آقای کلاسنگیانی، در استعفای امروز خود با فرافکنی و اظهارات نادرست، مواردی درخصوص اعمال فشار مدیران در معرفی کادر فنی و بازیکنان مطرح کرده‌اند که این موضوع قویا تکذیب می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد:آقای کلاسنگیانی قطعا بهتر از هر کسی می‌داند که اختیار انتخاب سرپرست و مدیر فنی با باشگاه است و هیچ فشاری برای انتخاب کادر فنی و بازیکنان از سوی مدیران و هیئت مدیره شهرداری وجود نداشته است و اتفاقا سرمربی اختیار تام در این خصوص داشته است.

فولادیان گفت:به هر حال در پی اقدام امروز آقای کلاسنگیانی، هیئت مدیره با توجه به اظهارات نادرست وی و همچنین تعلل در معرفی کادر فنی و بازیکنان، ساعاتی پیش به اتفاق آرا با استعفای وی موافقت کرد.

وی با تاکید بر اینکه در روزهای آتی نسبت به رایزنی و معرفی سرمربی جدید اقدام خواهد شد و اختیار مذاکره و جذب بازیکنان به باشگاه محول شده است، خاطرنشان کرد:شهرداری نخستین تیمی بود که کار را شروع کرد اما متاسفانه فرصت‌سوزی صورت گرفت؛ به هر حال همچنان عزم جدی مجموعه شهرداری، تدارک تیمی شایسته برای دفاع از اعتبار بسکتبال گرگان و شادی دل هواداران عاشق و متعصب تیم بسکتبال شهرداری گرگان است.

فولادیان ابراز امیدواری کرد:امسال نیز با همت مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان، همه عوامل تیم و همراهی هواداران بسکتبال، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8131



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96