اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهر گرگان آذر ماه افتتاح می‌شود‌
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: به دنبال تغییر گرگان شهر گذر به شهر مقصد هستیم و طرح پل روگذر سربازان گمنام به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی شهر گرگان تا آذر ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ، حمیدرضا آقاملایی عصر امروز پس از انتخاب به عنوان رئیس  شورای شهر  با اشاره به اینکه همه انرژی خود را می‌گذاریم پیش مردم و خدا سربلند باشم، اظهار داشت:همه مجموعه اعضای شورای شهر تنها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن خدمت به مردم گرگان است و به دنبال این هستیم که گرگان از شهری گذر به شهر مقصد تبدیل کنیم.

وی با اشاره به انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر گرگان، تاکید کرد:با 5 رای به عنوان رئیس شورا انتخاب شدم و آقای ابراهیم جرجانی با 4 رای نائب رئیس و حسین ربیعی با 7 رای سخنگو شدند.

آقاملایی افزود:مهم این است که به عنوان اعضای شورای شهر گرگان مطالبات مردم را پیگیر شویم و در کنار هم شهر را جلو ببریم.

رئیس شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد:سال سوم سال سختی برای ما و شهردار خواهد بود اما به دنبال اجرای پروژه‌هایی هستیم که گرگان را از شهری گذر به شهر مقصد تبدیل کنیم.

اقاملایی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای این شهر و جذب سرمایه‌گذاری با 500 میلیارد تومان اعتبار، اظهار داشت:این کار بزرگی بود و در کنار آن پل روگذر سربازان گمنام بزرگترین پروژه شهری تا آذر ماه به پایان می‌رسد.

وی ابراز امیدواری کرد:پروژه شهربازی مدرن گرگان به زودی کلنگ‌زنی شود تا زمینه پیشرفت شهر فراهم شود.

آقاملایی افزود:اعضای شورای شهر گرگان مانند یک خانواده هستند و رویکرد همه باید خدمت باشد و کمک کنیم شهر را جلو ببریم و تاکنون هم فعالیت‌ها رضایت‌بخش بوده است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8135



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96