اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دانشجویان دانشگاه پیام‌نور گنبدکاووس تسهیلات اشتغالزایی دریافت می‌کنند
رئیس دانشگاه پیام‌نور گنبدکاووس گفت: دانشجویان این دانشگاه تسهیلات اشتغالزایی دریافت می‌کنند.

به گزارش کاسپین خبر از  گنبد کاووس، رضا یازرلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد:در راستای  اشتغال زایی  دانشجو یان این دانشگاه تفاهم‌نامه‌ای با دفتر آستان‌قدس مبنی بر گذراندن یک دوره مهارت‌های فنی و حرفه‌ای منعقد شده که در پایان دوره و اخذ گواهی‌نامه دانشجویان می‌توانند از طریق آستان قدس  تسهیلات  دریافت کنند.
وی تصریح کرد:با توجه به مشکلات اقتصادی در جامعه و بیکاری جوانان تلاش کردیم تا بتوانیم در طول تحصیل دانشجویان شرایطی فراهم کنیم تا با اخذ تسهیلات شغلی برای آنها ایجاد شود.
یازرلو افزود:در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با دفتر آستان قدس منعقد شد تا دانشجویان طی گذراندن یک دوره آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای مورد علاقه و معرفی به دفتر آستان قدس با دریافت تسهیلات تا سقف 60 میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه اشتغالی ایجاد کنند.
رئیس  دانشگاه پیام نور  گنبدکاووس با بیان اینکه دانشجویانی که در ترم‌های گذشته تحصیل را رها کردند از بخشودگی شهریه برخوردار هستند، خاطرنشان کرد:دانشجویانی که در ترم‌های گذشته بنا به هر دلیلی از ادامه تحصیل منصرف شدند در صورت ادامه تحصیل از بخشودگی بدهی‌های شهریه ثابت به صورت 100 درصد برخوردار هستند در صورتی که در نیمسال امسال برای تحصیل و ثبت‌نام مراجعه کنند.
وی درباره تسهیلات دانشجویی ادامه داد:دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از تسهیلات بانک انصار و یا از طریق بنیاد علوی تسهیلاتی برای پرداخت شهریه خود با کارمزد دو درصد استفاده کنند.
یاز لو گفت:با اقدامات صورت گرفته قرار است در سال تحصیلی جدید دو روز در هفته برای دانشجویان غذای گرم سرو شود تا به لحاظ تغذیه‌ای مشکلی برای دانشجویانی که از شهرها و استان‌های دیگر در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، ایجاد نشود.

حضور دانشجویان دانشگاه در اردوهای جهادی
وی تقویت مرکز آموزش آزاد را از برنامه‌های خوب دانشگاه دانست و افزود:دوره‌های تخصصی مانند زبان، حسابداری مالی تخصصی، دوره آمادگی آزمون وکالت و غیره در سال گذشته با حضور بیش از 200 دانشجو برگزار شد و گواهی‌نامه پایان دوره نیز دریافت کردند، این دوره‌ها مختص دانشجویان نبوده و همه علاقمندان می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور گنبدکاووس از حضور دانشجویان دانشگاه در اردوهای جهادی خبر داد و تاکید کرد:در سال گذشته دانشجویان خواهر دانشگاه طی سه دوره در روستاهای«زابلی محله»،«هیوه‌چی بالا»و روستای«سرپل»و دانشجویان برادر نیز در سه مرحله در روستاهای«حسین‌آباد»،«اسلام‌آباد»و«سرپل»برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم حضور یافتند، امسال نیز تاکنون خواهران دانشجو طی یک مرحله در روستاهای«سرپل»و«حاجی‌آباد»برای کمک به مناطق محروم اعزام شدند و دانشجویان برادر در شهریور ماه به این مناطق اعزام می‌شوند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8136



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96