اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مرمت تالارفخرالدین اسعد گرگانی
کشیری از حمایت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مرمت و تکمیل تعمیرات تالارفخرالدین اسعد گرگانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار کاسپین خبر از  گرگان ، «نصرالله کشیری» امروز(پنجشنبه 31 مرداد)در جمع خبرنگاران گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  گلستان در حوزه پروژه های  عمرانی  نیازمندی هایی دارد که با عنایت به مضایق اعتباری استانی، از محل اعتبارات استانی امکان تامین نیازها میسر نشده است.

 

معاون مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد:از این رو اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و مردم استان گلستان چشم انتظار بودند که این نیازمندی ها از محل ره آورد سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان گلستان تامین شود که با نگاه و توجه خاصه وزیر این امکان میسر شده است.

 

وی افزود:در این سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور مساعدت و تسریع در تجهیز و تکمیل تالار فخرالدین اسعد گرگانی را مبذول داشتند.

 

گفتنی است، ساخت تالار فخرالدین اسعد گرگانی در سال ۱۳۵۱ آغاز و در هشتم اردیبهشت ماه ۱۳۵۷افتتاح شد.کار ساخت این تالار ٤٨٦ نفره ۶ سال به طول انجامید و طراحی آن به گونه‌ای انجام شد که دومین سن استاندارد تالار کشور بعد از تهران در گرگان ساخته شود.

 

معماری منحصر به فرد این فضای فرهنگی هنری، هنرمندان بزرگی را به ایران و جهان معرفی کرده است.مجوعه ی فخرالدین اسعد گرگانی دارای سه سالن اجرا و دو سالن تمرین است./خبرگزاری شبستان


http://www.caspiankhabar.com/8141



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96