اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



افتتاح بیش از یکهزار واحد مسکونی روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی
مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از افتتاح یکهزار و ۲۲۱ واحد مسکونی روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی در هفته دولت خبر داد .

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، زمانی نژاد مدیرکل  بنیاد مسکن  استان گلستان گفت:در  هفته دولت  امسال تعداد ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی  سیل  زدگان با اعتبار ۹ میلیارد تومان و همچنین ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری خسارت دیده با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان مرمت شدند.


اوبه اجرای طرح‌های هادی روستایی اشاره کرد وگفت:۳۳ طرح هادی روستایی نیزبا اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد و بیش از ۱۵ هزار خانوار از این طرح استفاده می‌کنند.


او گفت:افتتاح یکهزار و ۲۲۱ واحد مسکونی روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار از دیگر طرح‌های این هفته است.


او ادامه داد:بهره برداری از ۵ واحد مسکونی محرومین که از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی(ره)با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هم ازطرحی‌های دیگر است.


او درپایان افزود:صدور و تحویل هزار و ۹۴۵ جلد سند مالکیت روستایی و ۲۹۳ جلد سند مالکیت شهری و واگذاری ۱۶۲ قطعه زمین روستایی به زوج‌های جوان و افراد فاقد زمین برای احداث مسکن مقاوم با مساحت ۵۶ هزار و ۴۳۰ متر مربع از دیگر طرح‌های بنیاد مسکن استان است./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8149



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96