اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پلیس نامحسوس گلستان از جلیقه‌های دوربین‌دار استفاده می‌کند
رئیس پلیس راه گلستان گفت: ناوگان پلیس نامحسوس استان با خرید چند دستگاه خودرو تقویت شده و نیروها نیز مجهز به جلیقه‌های دوربین‌دار شده‌اند.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، سرهنگ علی عبدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:در چهار ماهه امسال 349 هزار و 937 فقره اعمال قانون در جاده‌های استان انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد افزایش دارد.

وی افزود:باید از ابزارهای الکترونیکی از جمله دوربین‌های کنترل سرعت و همچنین ابزارهایی مانند جلیقه‌های دوربین‌دار و غیره استفاده شود تا مشکلاتی که در این بخش وجود دارد، کمتر شود.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به تقویت ناوگان پلیس نامحسوس گفت:چند دستگاه خودروی سراتو خریداری و به این ناوگان افزوده شده است که عمدتا در جاده‌های فرعی و دوطرفه که خطر تصادفات بالاست، فعال هستند.

وی بیان داشت:ضمن اینکه نیروهای پلیس گشت نامحسوس از جلیقه‌های دوربین‌دار استفاده می‌کنند که تمامی تصاویر و مکالمات بین مأموران و رانندگان ثبت و ضبط می‌شود.

عبدی گفت:خوشبختانه در گلستان کمترین مشکل را درباره درگیری رانندگان متخلف با پلیس داریم.هرچند به صورت مستمر دوره‌های تعالی رفتاری نیز به همکاران در مجموعه پلیس آموزش داده می‌شود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8195



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96