اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آغاز به‌ کار نمایشگاه دام و طیور، گلخانه و نهاده‌های کشاورزی استان گلستان
هفدهمین نمایشگاه دام و طیور، شیلات و آبزیان و ششمین نمایشگاه بذر، کود، سم و نهاده های کشاورزی و دومین نمایشگاه گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین ها و صنایع وابسته استان گلستان با حضور استاندار آغاز به کار کرد.

به گزارش کاسپین خبر، مدیرعامل شرکت  نمایشگاه  های  بین المللی  استان  گلستان  در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد:80 شرکت توانمند کشور از استانهای گلستان، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، همدان، خراسان رضوی و اصفهان در این نمایشگاه حضور دارند.

مهرداد یزدی بیان کرد:این شرکت ها در زمینه های خوراک دام و طیور، دارو، زنجیره تولید گوشت مرغ، تصفیه آب، هواکش ها، سیستم های گرمایشی، کودهای شیمیایی، نهاده های  کشاورزی ، تجهیزات، ماشین آلات، آزمایشگاه آب و خاک، کلینیک های گیاه پزشکی و غیره فعالیت دارند.

وی گفت:این نمایشگاه به مدت چهار روز از 5 الی 8 شهریورماه از ساعت 17 الی 22 در محل نمایشگاه های بین المللی استان گلستان دایر است.

 استاندار  گلستان نیز در این مراسم گفت:در حال حاضر با توجه بالابودن رتبه اکثر تولیدات کشاورزی استان، باید تلاش کنیم محصولات به صورت خام از استان خارج نشوند.

هادی حق شناس خام فروشی را یکی از مشکلات استان برشمرد و تاکید کرد:باید تلاش کنیم با ایجاد صنایع وابسته به کشاورزی درآمد کشاورزان را افزایش دهیم.

وی گفت:برای داشتن محصولی خوب و مناسب باید سم خوب، کود خوب و بذر خوبی داشته باشیم که برگزاری این نمایشگاه ها به این روند کمک می کند./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/8201



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96