اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پایان تعمیر واحد‌های سیل زده گلستان
استاندار گلستان از پایان تعمیر بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی سیل زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار کاسپین خبر از گرگان، حق شناس  استاندار  گلستان در گفتگو با برنامه تیتر شب شبکه خبر گفت:تعمیر ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد  سیل  زده گلستان پایان یافته است.

او افزود:هزار واحد تعمیری جدید علاوه بر واحد‌های قبلی در دستور کار قرار گرفت و تلاش داریم تا پایان شهریور عملیات تعمیر ۱۳ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی را پایان دهیم.

حق شناس افزود:پی کنی ۴۳۳۰ واحد احداثی آغاز شده و اگر چنانچه تسهیلات ۱۳۶۰ واحدی که بنیاد مسکن به بانک‌ها معرفی شده پرداخت شود، تعداد واحد‌هایی که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود به ۵۶۹۰ واحد می‌رسد.

او ادامه داد:باقی مانده واحد‌های احداثی که عمدتا یا مشکل میراثی یا در حریم رودخانه هستند و یا مشکل وراثتی دارند، ۱۶۱۰ واحد هستند که تلاش داریم ظرف ۲ تا ۳ هفته آینده مشکل آنان را نیز حل و وارد چرخه عملیات  عمرانی  کنیم.

استاندار گلستان گفت:تلاش داریم تا پایان شهریور ماه معرفی تمامی واحد‌های مسکونی احداثی به بانک‌ها صورت گیرد تا بتوانیم این خانه‌ها را تا پایان سال بسازیم و به مردم تحویل دهیم.

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت پروژه‌های آبی استان گفت:با مساعدت دکتر جهانگیری و همکاری دکتر نوبخت مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان به سد نرماب اختصاص یافت که می‌تواند نقش قابل توجهی در پیشگیری از سیلاب‌های آتی داشته باشد.

طول رودخانه‌های اترک، گرگانرود و قره سو ۴۵۰ کیلومتر است که تا کنون ۱۵۰ کیلومتر آن  لایروبی  شده که نقش موثری در هدایت آب‌ها به سمت دریا دارند./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8203



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96