اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



زبان و ادبیات ترکمن در رشته کاردانی و کارشناسی در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود
رئیس موسسه آموزش عالی شمس گفت: برای نخستین بار زبان و ادبیات ترکمن به صورت دو واحد در این موسسه تدریس می‌شود و تلاش داریم زبان و ادبیات ترکمن را در مقطع کاردانی و کارشناسی راه‌اندازی کنیم.

علی‌اکبر رجبی امروز در گفت‌وگو با کاسپین خبر در گرگان اظهار کرد:در سال گذشته چهار همایش ملی توسط موسسه آموزش عالی شمس در  دانشگاه ‌های کشور برگزار شد که می‌توان به پنجمین کنگره نوآوری روانشناسی اشاره کرد که به نظر می‌رسید کنگره ملی باشد ولی در سطح بین‌المللی برگزار شد.
وی با اشاره به کمبود زیرساخت‌های لازم در شهرستان  گنبد کاووس افزود:متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کنگره و همایش‌های بین‌المللی در شهرستان وجود ندارد و ما این همایش‌ها را در دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه علامه طباطبایی تهران برگزار می‌کنیم.
رئیس موسسه آموزش عالی شمس تصریح کرد:در آذرماه امسال نیز چهارمین کنفرانس ملی پژوهش‌های تربیت بدنی و قهرمانی توسط موسسه آموزش عالی در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

127 مقاله علمی پژوهشی موسسه آموزش عالی شمس در نشریات معتبر دنیا به چاپ رسید
وی ادامه داد:سیستم این موسسه به روزرسانی شده و متصل به وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان است و مدرک فارغ‌التحصیلان ظرف مدت حدود هفت روز کاری قابل ترجمه و معتبر در دنیا صادر می‌شود.
رجبی گفت:در راستای اعتباربخشی فعالیت‌های علمی و پژوهشی سال گذشته 127 مقاله علمی پژوهشی توسط دانشجویان و اعضای هیئت علمی در ژورنال‌ها و نشریات معتبر دنیا به چاپ رسیده است.
وی درباره امکانات این موسسه آموزش عالی خاطرنشان کرد:استخر سرپوشیده موسسه با اعتبار حدود 5 میلیارد تومان در حال احداث است و تلاش می‌کنیم تا سال تحصیلی سال آینده هم برای دانشجویان و هم مردم شهرستان با ظرفیت‌های مانند آب‌درمانی به بهره‌برداری می‌رسد ضمن اینکه در هفته دولت امسال باشگاه مدرن بدنسازی این موسسه افتتاح شد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8210



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96