اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خوشه‌های جدید اشتغال در گلستان راه‌اندازی می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: خوشه‌های جدید اشتغال در استان گلستان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، حجت‌الله خلیل‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با توجه به سیاست‌های ابلاغی و ظرفیت‌هایی که در استان گلستان داریم چندین خوشه جدید در حال راه‌اندازی است.

وی بااشاره به راه‌اندازی خوشه خوراک  دام  در سال‌های گذشته در گلستان و خوشه فرش و لبنیات افزود:به لحاظ توانمندی در بخش طیور در حال راه‌اندازی خوشه طیور هستیم و با توانمندی‌هایی که در بخش ظرفیت کرم ابریشم داریم به زودی در این بخش آغاز به کار می‌کنیم.

وی گفت:خوشه ادوات  کشاورزی  و خوشه مبلمان از دیگر خوشه‌هایی است که دنبال می‌کنیم و امکان سنجی آن هم انجام شده و به دنبال عامل اجرایی هستیم.

خلیل زاده اظهار داشت:با توجه به توانمندی‌ها، انواع خوشه‌‌ها در استان گلستان معرفی و اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان اشاره‌ای به طرح‌های هفته دولت کرد و افزود:در مجموعه در شهرک‌هی صنعتی در 2 بخش چندین طرح به بهره‌برداری می‌رسد و یا‌ساخت آن‌ها آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد:در بخش  عمرانی  هم 13 طرح با 43 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید و 14طرح هم با 115میلیارد ریال اعتبار کلنگ‌زنی شد و دربخش زیرساخت‌ها هم 15 پروژه تولیدی با هزینه 430 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد که در پایان سال به پایان خواهد رسید که با راه‌اندازی آنها 426 نفر  اشتغال زایی مستقیم خواهیم داشت./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8220



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96