اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



«رضایی» و «آذری» به تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیوستند
«امیرحسین آذری» و «نوید رضایی‌فر» با قرارداد یک ساله به تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیوستند.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ،«امیرحسین آذری»و«نوید رضایی‌فر»با قرارداد یک ساله به صورت رسمی به تیم  بسکتبال   شهرداری  گرگان پیوستند.

نوید رضایی‌فر فصل گذشته در تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بازی می‌کرده، دارای 191 سانتی‌متر قد و 23 ساله است و در پست دو بازی می‌کند.

امیرحسین آذری نیز فصل گذشته در تیم بسکتبال«شیمیدر»بازی کرده و با وجود قرارداد دو ساله اما پس از اخذرضایت‌نامه رسمی از باشگاه امسال با عقد قرارداد یک ساله برای گرگان بازی خواهد کرد و 192 سانتی‌متر قد دارد و در پست‌های دو و سه بازی می‌کند و 22 سال سن دارد.

پیش از این نیز«علیار نجفی»،«روزبه ارغوان»و«احمد بوستانیان»قرارداد خود را با تیم بسکتبال شهرداری گرگان امضا کرده و«امیرحسین صدیقی»نیز یک سال دیگر با شهرداری گرگان تمدید کرد.

همچنین بر اساس اعلام رسمی شهرداری گرگان،«مهران شاهین‌طبع»سرمربی تیم ملی بسکتبال در فصل پیش رو به عنوان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خواهد بود.

لازم به ذکر است در تمرین روز گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان،«صالح مخدومی»مربی و دستیار فصل پیش«حمیدرضا کلاسنگیانی»که روزهای گذشته به صورت رسمی از سمت سرمربی این تیم استعفا داد، بنا بر درخواست«مهران شاهین‌طبع»تمرین تیم را بر عهده گرفت.

شنیده می‌شود مذاکرات شهرداری گرگان برای عقد و تمدید قرارداد با چند بازیکن بومی فصل گذشته در جریان است./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8241



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96