اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عرضه کیسه پلاستیکی در نانوایی‌های گرگان ممنوع
فرماندار گرگان در جلسه کارگروه آرد و نان گفت: عرضه کیسه پلاستیکی در نانوایی‌های گرگان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار کاسپین خبر از  گرگان ، حمیدی  فرماندار  گرگان در جلسه کارگروه آرد و نان گفت:در بیشتر  نانوایی ‌ها شاهد آن هستیم که کیسه‌های پلاستیکی به خریداران عرضه می‌شود، اما نگهداری نان تازه در پلاستیک از نظر  بهداشتی  درست نیست.

حمیدی گفت:کسانی که تمایل به عرضه کیسه پارچه‌ای دارند، به اتحادیه خبازان مراجعه کرده تا پس از تایید کیفیت و قیمت در اختیار نانوایی‌ها قرار گیرد.

حمیدی ادامه داد:همچنین از همشهریان می‌خواهیم تا همکاری لازم جهت استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای که با تایید شورای آرد و نان و هماهنگی اتحادیه خبازان است را داشته باشند.

حمیدی فرماندار گرگان در ادامه این جلسه گفت:کارگران نانوایی‌ها جهت تولید نان مرغوب و با کیفیت برای مردم؛ آموزش‌های لازم را خواهند دید.
حمیدی فرماندار گرگان گفت:همچنین در راستای آماده سازی آرد و دستیابی به کیفیت مطلوب، وجود دستگاه الک آرد در نانوایی‌های مرکز استان اجباری است.

او ادامه داد:طی یک ماهه گذشته ۱۸۰ مورد بازرسی جهت نظارت بر کیفیت آرد مصرفی، پیگیری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کنترل کیفیت و کمیت نان عرضه شده، توسط تیم تنظیم بازار انجام شده است./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8247



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96