اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دیدار نماینده وزارت خارجه در گلستان با آیت‌الله نورمفیدی
ذوالفقار امیرشاهی، نماینده وزارت امورخارجه در استان گلستان با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار کرد.

به گزارش کاسپین خبر، امیرشاهی در این دیدار گفت:نمایندگی  وزارت خارجه  در استان گلستان ماموریت دارد مشکل افرادی که بدلیل ناتوانی و بیماری و...نمی توانند راه طولانی سفر به تهران را برای انجام اموراتشان طی کنند، برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران دارای پنج نقطه سرزمین مکمل است، افزود:این نوع سرزمین ها هم فرصت و هم تهدید هستند.اگر نتوانیم برای اقوامی که خصوصا در استان های مرزی زندگی می کنند،  اشتغال ، تولید و...ایجاد کنیم، این مسئله در آینده ای نه چندان دور تهدید خواهد بود.

نماینده وزارت امورخارجه در گلستان تصریح کرد:اگر بتوانیم تنوع اقوام در این استان را به درستی از لحاظ فرهنگی،  سیاسی ،  اقتصادی ، بازرگانی و...مدیریت کنیم، با توجه به ظرفیت هایی که در این استان وجود دارد، این مسئله فرصتی برای جمهوری اسلامی است.

امیرشاهی خاطرنشان کرد:به صورت رسمی بیش از 11 هزار نفر از مهاجرین  افغان ی در استان گلستان زندگی می کنند.

در ادامه آیت الله نورمفیدی نیز در این دیدار گفت:امروز آقای ظریف، وزیر امور خارجه آبروی جمهوری اسلامی ایران است.ظریف دیپلماتی کارکشته و همه فن حریف است./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/8257



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96