اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رونق دوباره تولید در کارخانه لبنیات مینودشت/۶۰ کارگر به کار بازگشتند
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با فعال شدن دوباره کارخانه لبنیات در مینودشت پس از دو سال حدود ۶۰ کارگر بر سر کار خود بازگشتند.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، به نقل از روابط عمومی  دادگستری  گلستان، هادی هاشمیان اظهارداشت:این کارخانه از دو سال پیش به علت مشکلات مالی و اختلاف شرکا تعطیل شده بود اما با تلاش دادگستری استان و پس از چند بار نشست و بازدید از کارخانه ، دوباره رونق گرفت.

وی افزود:پس از ماه‌ها تعطیلی و بیکار شدن همه کارگران، اکنون 60 کارگر به کار بازگشته‍اند که با افزایش تولید، تعداد کارگران بیشتر خواهد شد.

به گفته هاشمیان این چهارمین واحد تولیدی استان است که از ابتدای امسال رونق دوباره گرفته و در مجموع 370 نفر در این واحدها مشغول به کار شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان یادآور شد:سال گذشته نیز با تلاش‌های انجام شده از بیکار شدن 350 کارگر جلوگیری شد.

وی خاطرنشان کرد:مشکلات تولیدکنندگان و فعالان  اقتصادی  در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان مستقر در مرکز استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط بررسی و برای رفع آن چاره‌اندیشی می‌شود.

هاشمیان افزود:بر اساس بخشنامه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه که به همه دادستان‌ها و واحدهای اجرایی ثبت هم اعلام کرده‌ایم هیچ کارخانه یا ابزار و سایل تولید در استان توقیف نمی‌شود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8259



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96