اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان: دولت به تنهایی از حل مشکلات اقتصادی بر نمی آید
استاندار گلستان با تصریح بر اینکه دولت به تنهایی نمی تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند، گفت: لازم است بخش خصوصی و تعاونی مشارکت بیشتری در این حوزه داشته باشد.

هادی حق شناس امروز پنجشنبه در چهاردهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان گلستان اظهار کرد:تعاونی ها با انباشت فکر و اندیشه ایجاد می شود و می تواند درآمدزایی و تولید ثروت کند و اگر امروز میل و رغبت به تاسیس تعاونی کم است مشکل را باید در بخش های دیگر جستجو کرد چراکه با مقررات سخت و دست و پاگیر در نظام اداری، مالی، بانکی و مالیاتی مواجهند.

وی با بیان اینکه واگذاری شرکت های دولتی به درستی انجام نشده و نجات دهنده این بخش تعاونی ها و  بخش خصوصی  هستند، گفت:باید بخش خصوصی و تعاونی از سوی دولت هرچه بیشتر حمایت شود.

 استاندار  گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به  پتروشیمی  استان اشاره کرد و گفت:پول به تنهایی عامل موفقیت نیست و سرمایه زمانی تولید ثروت و شغل می کند که با دانش و مدیریت توامان باشد.

حق شناس افزود:اگر قرار باشد امروز پتروشیمی گلستان راه اندازی شود ۳۰ تا ۴۰ برابر زمان شروع کار اولیه نیاز به سرمایه و هزینه دارد بنابراین بدون سرمایه گذار جدید کار خاصی انجام نخواهد شد و شاید تا چند سال دیگر نتوان در این پروژه هیچ کاری انجام داد.

در پایان این مراسم از ۱۴ تعاونی برتر گلستان که در بخش های مختلف موفقیت هایی داشته اند؛ تقدیر به عمل آمد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8265



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96