اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



برخورد دو پراید در گلستان ۵ مصدوم داشت
شامگاه امشب پنجشنبه و بر اثر وقوع سانحه رانندگی بین دو دستگاه پراید در جاده گرگان - کردکوی ۵ سرنشین این خودروها مصدوم شدند.

مسوول روابط عمومی فوریت های پزشکی گلستان به خبرنگار کاسپین خبر گفت :این تصادف  در محدوده روستای النگ در چهار کیلومتری شرق کردکوی روی داد و مصدومان با آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

نوید مازندرانی ادامه داد:در مرحله نخست و با وجود اعزام سه دستگاه آمبولانس اورژانس و هلال احمر، تعدادی از مصدومین حادثه برخلاف پیشنهاد تکنسین های اورژانس از عزیمت به بیمارستان امتناع کردند اما پس از یک ساعت با تماس مجدد خواستار حضور دوباره آمبولانس در محل حادثه شدند که تیم های امدادی برای نوبت دوم مصدومین را به بیمارستان منتقل کرد.

وی به شهروندان توصیه کرد:برای ارتقای سطح سلامتی و جلوگیری از هر گونه آسیب بیشتر در مواقع وقوع حادثه پیشنهادات تکسنین های اورژانس را پذیرفته و از مقاومت در برابر خدمات پزشکی و یا اعزام به مراکز درمانی جهت تشخیص صدمات وارده اجتناب کنند.

به گزارش کاسپین خبر همه ساله در روزهای پایانی شهریور ترافیک جاده های کشور و گلستان افزایش و به تبعه آن تصادفات و تلفات رانندگی نیز بیشتر می شود./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8308



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96