اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امسال گرگان میزبان رژه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس است
جانشین فرمانده سپاه گرگان از برگزاری رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ، علی دیلم ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد:سال گذشته رژه نیروهای مسلح در  هفته دفاع مقدس  در چهار شهرستان برگزار شد امسال این برنامه حماسی فقط به میزبانی گرگان و در میدان  بسیج  برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بالغ بر 700 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گرگان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد:این برنامه‌ها به همت بسیج محلات و اقشار مختلف بسیج قشری و متخصصان به اجرا در می‌آید، 18 قشر در بسیج وجود دارد.

پیش‌بینی 120 نشست بصیرتی همزمان با ایام دفاع مقدس/29 برنامه شهرستانی به صورت متمرکز از سوی بسیج گرگان به اجرا در می‌آید

جانشین فرمانده  سپاه  گرگان از پیش‌بینی 120 نشست بصیرتی همزمان با ایام دفاع مقدس خبر داد و افزود:29 برنامه شهرستانی به صورت متمرکز از سوی بسیج شهرستان گرگان به اجرا در می‌آید.

دیلم دیدار با 50 خانواده جانباز 70 درصد را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت:چهار جانباز مربوط به شهرستان آق‌قلا است.

وی با اشاره به حضور 2 میلیون رزمنده بسیجی در جبهه‌های نبرد دوران دفاع مقدس بیان کرد:از این میان 500 هزار دانش‌آموز در زمان دفاع مقدس به صحنه آمدند که اکنون در بدنه ادارات هستند.

وجود ۱۸ هزار رزمنده بسیجی دوران دفاع مقدس در گرگان

جانشین فرمانده سپاه گرگان از وجود ۱۸ هزار رزمنده بسیجی دوران دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت:حداقل توقعی که رزمندگان از بسیج دارند این است که مورد غفلت قرار نگیرند.

دیلم؛ امنیت را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب برشمرد و افزود:در طول 40 سال انقلاب اسلامی پیشرفت‌های زیادی برای کشور به دست آمده که بر هیچ کسی پوشیده نیست، آنچه ملموس است امنیت در نظام است که باید آن را حفظ کنیم تا پایداری کشور بیشتر شود./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8320



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96