اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



صاحبان متخلف انبار در گنبد افزون بر پنج میلیارد ریال جریمه شدند
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس درشرق استان گلستان اعلام کرد که صاحبان ۶ باب انبار در این شهرستان به دلیل انجام برخی تخلفات به پرداخت پنج میلیارد و ۴۲۲ میلیون و ۱۲۲ هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

خلیل رجبلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کاسپین خبر گفت:ثبت نکردن اطلاعات کالاهای نگهداری شده در انبارها، عرضه خارج از شبکه  گندم  و سبوس، عرضه ضایعات و سبوس تقلبی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های  بهداشت ی از مهمترین تخلفات صاحبان این انبارها بوده که در بازرسی‌های انجام شده، کشف شد.

وی افزود:افراد متخلف با تنظیم پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و پس از بررسی درمجموع به پرداخت پنج میلیارد و ۴۲۲ میلیون و ۱۲۲ هزار ریال تعزیر شدند.

رجبلی اضافه کرد:درحال حاضر تعداد دو هزار و ۱۰۲ باب انبار در سطح شهرستان  گنبد کاووس در سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ثبت شده و بر اساس قانون، انبارداران موظفند گزارش ورود و خروج کالاها به انبار را در این سامانه ثبت و اطلاع دهند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس همچنین از اجرای طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس و بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده لوازم تحریر، کیف و کفش و پوشاک دراین شهرستان خبر داد و گفت:در اجرای این طرح که از ۱۰ شهریور آغاز شده و تا اول مهر ادامه دارد، تا الان ۸۰ مورد بازرسی از این واحدها انجام شده است.

وی تصریح کرد:در جریان این بازرسی‌ها ۲۲ مورد تخلف شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت و صادر نکردن صورتحساب کشف شد که صاحبان واحدهای متخلف به پرداخت ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی تعزیر شدند.

رجبلی گفت:برای رسیدگی سریع به شکایات مردمی در طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس در کیوسک واقع در میدان مرکزی این شهر مستقر هستند و به محض ارائه گزارش مردم، به پرونده آنان رسیدگی می‌شود.

وی اضافه کرد:برای رفاه حال شهروندان گنبدی پنج واحد فروش پوشاک، چهار واحد فروش کیف و کفش و دو واحد فروش لوازم تحریر در سطح این شهر اقدام به فروش فوق العاده ۱۵ درصد زیر قیمت بازار کرده‌اند.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت گنبدکاووس همچنین از توزیع ۵۰ تن شکر، ۵۰ تن روغن نباتی به همراه ۲۰ تن گوشت منجمد برزیلی ویژه ایام  محرم  و صفر بین هیات‌های مذهبی و مساجد در این شهرستان با قیمت ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار و نرخ مصوب تنظیم بازار خبر داد.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8322



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96