اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



انتشار نتایج اولیه آزمون استخدامی آتش نشانی در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی
مدیر اجرایی برگزاری آزمون های استخدامی در گلستان با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی، گفت: مرحله بررسی مدارک پذیرفتگان چند برابر ظرفیت آزمون از ۲۶ شهریور ماه آغاز می شود.

امیرحسین تناور در گفت و گو با کاسپین خبر اظهار کرد:نتایج اولیه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدام ی مشاغل عملیاتی آتش نشانی سال ۱۳۹۸ که به کارفرمایی سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های کشور و توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار شد، از روز گذشته ۲۳ شهریور ماه در سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر شد.

وی افزود:مقرر است پس از تأیید مدارک پذیرفته شدگان مذکور، آزمون عملی، متناسب با مشاغل آتش نشانی نیز برگزار شود و پذیرفته شدگان نهایی، پس از موفقیت در آن مشخص شوند.

مدیر اجرایی برگزاری آزمون های استخدامی در گلستان خاطرنشان کرد:اسامی نفرات برتر به صورت متمرکز و از مرکز اعلام شده است.داوطلبانی که در آزمون مرحله اول پذیرفته شده اند، در بخش"وضعیت داوطلب"و در کارنامه آنان عبارت"شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می شوید"را ملاحظه می کنند.
 
تناور گفت:پذیرفته شدگان می توانند با توجه به زمان و مکان درج شده در کارنامه خود برای تکمیل مدارک به آدرس قید شده در کارنامه مراجعه کنند.مدارکی که باید توسط داوطلبان برای بررسی ارائه شود، در اطلاعیه ای که بر روی سایت مرکز آزمون قرار گرفته قید شده است.

وی بیان کرد:پذیرفته شدگان این مرحله باید کلیه مدارک ذکر شده در اطلاعیه را هنگام مراجعه و جهت بررسی مدارک به همراه داشته باشند، تا تایید مدارک آنان با موفقیت انجام پذیرد.

تناور ادامه داد:مرحله بررسی مدارک داوطلبان بر اساس زمانبندی مندرج در کارنامه شخص از تاریخ ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۸ آغاز می شود و عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از سایر مراحل است.پس از بررسی مدارک، افرادی که مدارک آنان تایید شده است برای انجام آزمون عملی و سایر مراحل به مرجع معرفی خواهند شد.

مدیر اجرایی برگزاری آزمون های استخدامی در گلستان تصریح کرد:از آنجاکه اسامی و نتایج کل کشور از مرکز(تهران)اعلام شده، لذا شرکت کنندگانی که نسبت به امتیاز خود اعتراضی داشته باشند، می توانند از طریق پروفایل خود، قسمت پنل درخواستها، نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند.

در استان گلستان، ۲۶۶۱ نفر در مرحله اول این آزمون شرکت کردند که در انتهای مراحل عملی، مجموعا ۶۰ نفر جهت خدمت در شهرداری های شهرهای مختلف استان پذیرفته خواهند شد./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/8326



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96