اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۱۷۷ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال به مددجویان گلستانی اختصاص یافت
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: امسال ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای توانمندسازی سه هزار و ۵۰۰ مددجو به استان اختصاص داده شده است.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، به نقل از روابط عمومی  کمیته امداد  امام خمینی(ره)گلستان، اسکندر اسکندری اظهارداشت: امسال اعتباری بالغ بر 177 میلیارد تومان  تسهیلات   اشتغال ‌زایی برای توانمندسازی سه هزار و 500 مددجوی تحت پوشش در استان اختصاص‌یافته است.

وی با اشاره به افزایش 2.5 برابری تسهیلات اشتغال امسال نسبت به سال گذشته افزود:سال گذشته سه هزار و 270 مددجوی 65 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده بودند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان بیان داشت:سال گذشته برای نخستین بار با برنامه‌ریزی و همت بانک‌های استان، تسهیلات اشتغال‌زایی در کوتاه‌ترین زمان و قبل از پایان سال با تحقق 100 درصدی اعتبارات منجر به اشتغال مددجویان شد.

وی یادآور شد:در 10 سال اخیر حدود 36 هزار و 890 طرح اشتغال‌با کمک بانک‌ها از سوی کمیته امداد استان گلستان اجرا شد که 13 هزار و 290 طرح آن همچنان تحت نظارت کارشناسان این نهاد بوده و مابقی طرح‌ها پایدارسازی شده است.

اسکندری با اشاره به آموزش 345 مددجوی گلستانی در سالجاری افزود:سال گذشته پنج هزار و 714 مددجوی گلستانی قبل از دریافت تسهیلات از دوره‌های آموزشی و نیز 690 نفر نیز از خدمات کاریابی کمیته امداد استان بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به پرداخت 508 مورد تسهیلات بانکی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان از ابتدای امسال گفت:در پنج‌ماهه نخست سالجاری 940 مورد پرونده با اعتبار بیش از 39 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال ثبت و به بانک‌های استان ارسال‌شده است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8331



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96