اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اعلام زمان‌بندی برگزاری انتخابات مجلس
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان جزئیات و زمان بندی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد  انتخابات  استان گفت:براساس اعلام  وزارت کشور  فرایند انتخابات و ثبت نام داوطلبان از ۱۰ آذرماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته تا روز شانزدهم همان ماه ادامه دارد.

او زمان تشکیل هیئت‌های اجرایی را هم ۱۰ الی ۱۵ آذر اعلام کرد و افزود:مراجع چهارگانه سوابق داوطلبان را در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۱ آذر بررسی می‌کنند.

چراغعلی ادامه داد: صلاحیت داوطلبان از ۱۷ تا ۲۶ آذرماه در هیئت اجرایی بررسی شده و ۲۷ آذر هم مراتب رد صلاحیت به داوطلبان اعلام می‌شود.

چراغعلی با بیان که داوطلبان رد صلاحیت شده از ۲۸ آذر تا یکم دی ماه فرصت دارند تا شکایت خود را به هیات نظارت استان‌ها اعلام کنند، تصریح کرد:فرآیند بررسی شکایت‌ها از ۲ دیماه آغاز و سپس اظهار نظر درباره صلاحیت تمام داوطلبان پس از کسب نظر هیات مرکزی نظارت به فرمانداری‌ها تا ۲۱ دی اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره  مجلس شورای اسلامی  استان با بیان این که از ۲۲ دی تا ۱۱ بهمن مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان به آنان اعلام می‌شود، ادامه داد:دریافت شکایت از داوطلبان رد صلاحیت شده و اظهار نظر قطعی و نهایی شورای نگهبان در خصوص تمام داوطلبان و اعلام به وزارت کشور هم در این بازه زمانی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد:از ۱۲ تا ۱۴ بهمن هم شکایت داوطلبانی که در سیر مراحل قبلی تایید شده، ولی شورای نگهبان به رد آن‌ها نظر دارد دریافت می‌شود.

وی افزود:۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه زمان رسیدگی به شکایات نامزد‌ها توسط شورای نگهبان و اعلام آن به وزارت کشور است.

چراغعلی بیان کرد: وزارت کشور ۲۲ بهمن اسامی قطعی نامزد‌ها را به مراکز حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌کند و آگهی آن‌ها نیز ۲۳ بهمن منتشر می‌شود.

معاون استاندار گلستان بازه زمانی مجاز تبلیغات نامزد‌ها را ۲۳ تا ۳۰ بهمن اعلام کرد و گفت:اول اسفند زمان ممنوعیت تبلیغات است و دوم اسفند هم فرآیند اخذ رای از واجدین شرایط انجام می‌شود./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8355



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96