اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

نیمی از جانباختگان تصادف گلستان از یک خانواده هستند
استاندار گلستان گفت: تقریبا نیمی از جانباختگان تصادف گلستان از یک خانواده هستند و این عمق ناراحتی در این حادثه دلخراش را افزایش می دهد.

به گزارش  کاسپین خبر ، هادی حق شناس در پنجمین جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان با اشاره به حادثه دلخراش  تصادف  در محور اینچه برون-  گنبد کاووس، اظهار کرد:این جاده یکی از مسیرهای پرتردد استان است و بر اساس گزارش پلیس راه، این حادثه به دلیل خطای و خواب آلودگی راننده کامیون بوده است.

وی افزود:پس از وقوع حادثه خوشبختانه تمام دستگاه های خدمت رسان همچون، اورژانس، هلال احمر و پلیس به موقع در محل تصادف حاضر شدند اما به دلیل آتش گرفتگی مینی بوس تعداد فوت شدگان حادثه افزایش یافته است.

حق شناس با بیان اینکه تعدادی از جانباختگان را کودکان تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد:تقریبا نیمی از جانباختگان از یک خانواده هستند و این عمق ناراحتی در این حادثه دلخراش را افزایش می دهد.

 استاندار گلستان یادآور شد:ترددهای برون مرزی هر سال در حال افزایش است و با توجه به فعالیت های اقتصادی و بازرگانی در مرز اینچه برون ترددها و صادرات با سال گذشته قابل مقایسه نیست اما خوشبختانه کاهش ۲۰ درصدی تصادفات برون شهری و کاهش تلفات ۲۰ نفری نشان دهنده فعالیت مثبت دستگاه های اجرایی دارد.

حق شناس با بیان اینکه بنا به صحبت های مصدومان در ابتدا آتش ایجاد شده کم و قابل خاموش کردن بود، یادآور شد:به نظر می رسد اگر یکی از سرنشینان مینی بوس نحوه استفاده از کپسول آتش نشانی را آموخته بود ابعاد حادثه می توانست کمتر از این مقدار باشد.

وی گفت: تقویت ایستگاه های آتش نشانی، رفع نواقص جاده ای شامل ایجاد شانه خاکی در کناره جاده داشلی برون به سمت مراوه تپه توسط  راهداری  و تقویت اورژانس مورد توجه جدی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است صبح امروز بر اثر تصادف یک دستگاه تریلی حامل سیمان با یک دستگاه مینی‌بوس در جاده گنبد به اینچه برون، بعد از سه راهی‌روستای«قره ماخر» از توابع بخش داشلی برون این شهرستان ۱۳ نفر جانباختند و ۱۸ نفر دیگر مصدوم شدند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8359



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96