اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۱۱ زندانی جرایم غیرعمد به همت واقفان استان گلستان از زندان آزاد شدند
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گلستان گفت: به همت واقفان و خیران استان ۱۱ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شدند و به کانون خانواده خود بازگشتند.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان استان گلستان، حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد اظهارداشت:در رویکرد جدید اوقاف، تقویت کارکردهای خیریه در امور اجتماعی با محوریت مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی(افق)آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود:در همین زمینه  سازمان اوقاف  و امور خیریه در قالب طرحی به جذب کمک‌های مردمی برای«آزادی  زندان یان جرائم غیرعمد»کرد و تا کنون 11 زندانی جرایم غیرعمد که بدهی آنان کمتر از 500 میلیون ریال بوده است، پرداخت شد و این افراد نیز آزاد شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بیان داشت:480 میلیون و 873 هزار ریال کمک  خیران  و واقفان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بوده است.

وی هم چنین در ادامه به ثبت 26 وقف جدید در استان خبر داد و گفت:زمینه ایجاد وقف‌های مشارکتی نیز در استان فراهم است و مردم می‌توانند نیت‌های خیرخواهانه خود را با کمترین دارایی به عنوان یک واقف به ثبت برسانند.

سلیمانی‌فرد افزود:خیران گلستانی می‌توانند برای ایجاد و ثبت وقف جدید و استفاده از راهنمایی مشاوران وقف به ادارات دفاتر نمایندگی اوقاف و یا آستان مقدس یکی از امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد:واقفین می تواند اموال خود را برای کمک به حادثه‌دیدگان بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله، بیماران، اشتغال و ازدواج جوانان، یتیمان و مستمندان و زندانیان جرائم غیرعمد مالی و غیره وقف کنند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8363



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96