اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان:

راهبرد دشمن تغییر دیدگاه مردم از مواضع انقلاب است
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت : راهبرد اصلی دشمن در شرایط کنونی برای وارد کردن آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تغییر دیدگاه مردم نسبت به مواضع، دستاوردها و ثمرات بی‌شمار انقلاب اسلامی ایران است که در این شرایط همه باید در برابر سیاه‌نمایی دشمن هوشیار باشیم.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به دیدار روز گذشته اعضای مجلس خبرگان با مقام رهبری معظم انقلاب اظهار داشت:دشمنان در تلاش هستند تا درک و فکر آحاد مردم را نسبت به موفقیت های انقلاب تغییر دهند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود:آنها می خواهند توفیقات و ثمرات نظام را اندک نشان داده و در مقابل با بزرگ نمایی برخی دغدغه ها به خصوص در حوزه اقتصادی، شرایط کشور را متزلزل نشان داده و مهندسی اراده مردم را بدست بگیرند.

امام جمعه گرگان با اشاره به سابقه چنین اقداماتی از سوی دشمن در برابر ملت ایران اظهار داشت:بارزترین نمونه این گونه رفتارها در کودتای ۲۸ مرداد رقم خورد و در آن زمان نیز فکر و درک مردم را نسبت به شرایط بر اساس خواسته های خود تغییر داده و در نهایت توانستند کودتای ۲۸ مرداد را عملیاتی کنند.

آیت اله نورمفیدی همچنین به رویکردهای متناقض سران کشورهای اروپایی اشاره کرد و افزود:سران این کشورها در مذاکرات دو جانبه و یا برجامی یک رویکرد متفاوت دارند اما در سازمان ملل رویکرد دیگری اتخاذ می کنند و دنباله رو سیاست های بی اساس ترامپ و تکرار کننده مواضع ایالات متحده آمریکا می شوند که این تضاد در بیان دیدگاه و سیاست اروپاییان، نشانه افول قدرت و شکست آنها است.

 نماینده ولی فقیه در گلستان گفت:مقاومت تنها راه بیروزی بر دشمن است و این رویکرد در جنگ تحمیلی و هم در جنگ های جبهه مقاومت ثابت شده و به پیروزی های زیاده نیز منجر شد.

 امام جمعه گرگان ادامه داد:هنگامی که عربستان و هم پیمانانش در مقابل رویکرد مقاومت شکست خوردند به اتهام زنی علیه ایران پرداخته و حمله به تاسیسات آرامکو را بدون هیچ دلیل و مدرکی به ایران نسبت دادند.

آیت الله نورمفیدی اظهار داشت:همانطور که در موضوع سرنگونی پهپاد چند میلیون دلاری آمریکا اعلام کردیم که این عملیات از سوی ایران انجام شده، اگر در جایی اقدام نظامی انجام دهیم از هیچ کس واهمه و ترسی نداریم و آن را اعلام می کنیم./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8400



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96