اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۹ گلستانی در تور جهانی والیبال ساحلی بازی می‌کنند
دبیر هیات والیبال گلستان از حضور قطعی ۲۴ تیم داخلی و خارجی در رقابت‌های تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن خبر داد و گفت: از مجموع این ورزشکاران، ۹ والیبالیست گلستانی هستند.

پروز فرخی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار کاسپین خبر  اظهار داشت:بهمن سالمی، آرش وکیلی، رحمان رئوفی، حامد میرزاعلی، آق‌محمد سلاق، بهمن قلی پوری، رسول یمرلی، کامبیز کلته و وحید نیکوفر، گلستانی های حاضر در این مسابقات هستند.
بگفته وی ۹ تیم از جمهوری اسلامی ایران به همراه ۱۶ تیم از کشورهای تایلند، عمان، ژاپن ، قزاقستان، لهستان، سوئد، اسلوونی و ایتالیا در این رویداد  ورزشی  به مصاف هم خواهند رفت.
مسابقات جهانی تور تک ستاره  والیبال ساحلی  ایران از سه شنبه ۹ مهر در زمین ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا(ع) بندرترکمن  برگزار خواهد شد.
به گزارش کاسپین خبر سال گذشته و در دوره نخست این رقابت‌ها تیم ایران الف با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی با پیروزی مقابل تیم ایران ب با ترکیب رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی به مقام قهرمانی دست یافته بود.
 گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است و صد درصد اعضای تیم های اعزامی از ایران به بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را گلستانی ها تشکیل دادند. 
شهرستان ساحلی بندرترکمن با ۸۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان و کرانه شرقی دریای خزر قرار دارد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8402



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96