اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ایستگاه شماره 7 آتش‌نشانی در ویلاشهر گرگان افتتاح شد
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از افتتاح ایستگاه شماره 7 آتش‌نشانی منطقه ویلاشهر این شهرستان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  از  گرگان ، مهدی قره‌قاش صبح امروز با گرامیداشت هفته آتش‌نشان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:ایستگاه شماره 7 منطقه  ویلاشهر  شهرستان گرگان امروز با حضور  استاندار  و شورای شهر و شهردار گرگان افتتاح شد.

وی از راه‌اندازی دو دستگاه خودروی عملیاتی در گرگان خبر داد و تصریح کرد:امروز دو دستگاه خودروی عملیاتی آتش‌نشانی در شهرستان گرگان راه‌اندازی شد.

*1514 عملیات آتش‌نشانی در 6 ماهه نخست سال جاری انجام شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی  شهرداری  گرگان از انجام 2 هزار و 461 عملیات آتش‌نشانی در سال گذشته خبر داد و ابراز کرد:در سال گذشته تعداد 2 هزار و ۲۴۴ عملیات شهری و ۲۱۷ عملیات در خارج از محدوده شهر گرگان انجام شد.

قره‌قاش از انجام 1514 عملیات آتش‌نشانی در شهرستان گرگان خبر داد و گفت:در ۶ ماهه نخست سال جاری مأموران آتش‌نشانی شهرستان گرگان به هزار و ۵۱۴ عملیات اعزام شدند که ۱۲۱ مورد آن مربوط به حریق منزل در محدوده شهر و ۱۴ مورد آن مربوط به خارج از حیطه شهر بود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تعداد ۲۴۶ مورد حبس در آسانسور داشتیم، اظهار کرد:خدمت‌رسانی به ۲۵۶ حریق علفزار در محدوده شهری، ۲۱ مورد خارج از محدوده و ۲۳ مورد تصادف از دیگر اقداماتی بود که سازمان آتش‌نشانی در سال جاری انجام داد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8408



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96