اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدرسه خیرساز فریدون مدنی (۳) گرگان افتتاح شد
مدرسه خیرساز فریدون مدنی (۳) گرگان که خیرین برای ساخت آن ۳۰ میلیارد ریال هزینه کردند، امروز سه‌شنبه با حضور مسوولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

بر اساس اعلام اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه  مدارس  گلستان در مهرماه امسال ۲۳ مدرسه با ۱۲۶ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش استان شد که از این تعداد، تعداد ۸۰ کلاس درس با مشارکت خیرین ساخته شد.

 استاندار  گلستان در مرامس بهره برداری از این مدرسه با اشاره به ضعف‌برخی مدیران استان در انجام فعالیت‌های گروهی از مدیران و معلمان‌مدارس خواست ترویج کار گروهی با هدف پرورش مدیران توانمند و برخورداری از روحیه مشارکت جویانه را جدی بگیرند.

هادی حق شناس گفت:برخی از مدیران استان در انجام کارگروهی و بهره مندی از توان مجموعه خود ناتوان هستند و اعتقادی به استفاده از خرد جمعی ندارند که نتیجه این گونه مدیریت ها، کندی در پیشبرد اهداف توسعه ای گلستان است.

وی بیان کرد:انجام امور اجتماعی، شرکت در فعالیت های جمعی، همفکری و اجرای کار تیمی باید از سنین پایه توسط مربیان و معلمان در مدارس آموزش داده شود تا نسل آینده مدیران گلستان علاوه بر داران بودن ویژگی های مثبت فردی، از نعمت ایده های خلاقانه و شورایی نیز بهره مند باشد.

استاندار گلستان با تاکید بر توسعه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در مدارس استان افزود:امسال ۱۰۰ مدرسه در گلستان ساخته خواهد شد و امیدواریم با استفاده بیشتر از ظرفیت خیرین ، تعداد مدارس تعمیری و نوسازی شده افزایش یابد.

 رییس اداره آموزش و پرورش گرگان هم در این مراسم با اشاره به وجود ۲۰ مدرسه نیازمند  بازسازی  در این شهرستان گفت:با وجود حضور فعال خیرین در مدرسه سازی، همچنان این بخش مهم و زیربنایی از کمبودهایی رنج می برد که ادامه آن ارایه خدمات آموزشی را با دشواری همراه خواهد کرد.

بهجت تربتی نژاد اظهار داشت:در حال حاضر برخی مدارس گرگان در پرداخت هزینه خدمات برق، آب و گاز خود با مشکل جدی مواجه هستند که اعتبارات دولتی جوابگوی این کمبودها نبوده و لازم است حضور خیرین در این بخش برای رفع نارسایی های مدارس بیشتر شود.

آموزش و پرورش استان گلستان افزون بر ۳۰۰ هزار دانش آموز در ۱۴ شهرستان دارد که در حدود ۲۶۰۰ مدرسه درس می‌خوانند.

مدرسه خیرساز فریدون مدنی(۳)گرگان دارای ۱۸ کلاس درس، ۱۰ فضای جنبی شامل کتابخانه، نمازخانه، یک هزار و ۵۶۰ مترمربع محوطه‌سازی، ۷۷ مترمربع فضای سرایداری و ۱۶۰ مترمربع طول دیواره‌کشی است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8416



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96