اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان:

شبکه بی سیم در پارک ملی گلستان توسعه می یابد
مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: شبکه بی سیم در پارک ملی گلستان توسعه می یابد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت  محیط زیست  گلستان، محمد رضا کنعانی به لزوم استفاده از پوشش امن رادیویی بیسیم در  پارک ملی گلستان  تاکید و اظهار کرد:در این راستا با پیگیری های مجدانه، اعتبار لازم بابت مطالعات شبکه ارتباط رادیویی در پارک ملی گلستان تامین شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان ادامه داد:بر همین اساس قراردادی با یک شرکت در زمینه مطالعات شبکه ارتباط رادیویی پارک ملی گلستان، منعقد شد.

وی افزود:همچنین به موازات انجام این کار مطالعاتی، خرید و تعمیر تجهیزات زیرساخت های موجود انجام و کلیه ایستگاه های ثابت و تکرار کننده مورد بازبینی فنی قرار گرفت.

کنعانی تصریح کرد:با انجام این اصلاحات شبکه ارتباطات رادیویی بی سیم در استان به طور مجدد در بستر آنالوگ راه اندازی شده است و با توجه به مطالعه ای که انجام شد و ارائه آتی آن به  سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  پیگیر اخذ مجوز ارتباط رادیویی بیسیم دیجیتال و تکمیل تجهیزات دیجیتال از قبیل بی سیم هایی با قابلیت ارسال نوشتار کوتاه و دارای قابلیت جلوگیری از شنود با کیفیت مطلوب هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط تعداد ۲۰ دستگاه بیسیم دستی دیجیتال نیز خریداری و به تجهیزات پارک ملی گلستان افزوده شد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8424



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96