اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کاهش ۸ درجه‌ای دمای هوا در گلستان؛ صیادان به دریا نروند
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان از امشب و فردا دمای هوا در استان ۶ تا ۸ درجه کاهش خواهد یافت و صیادان باید از فعالیت در دریای خزر خودداری کنند.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با  کاسپین خبر  در گرگان با اشاره به ورود سامانه سرد و ناپایدار به استان اظهار داشت:از اواخر امشب، سامانه‌ای ناپایدار از غرب و شمال غرب وارد استان می‌شود و طی امشب و فردا دمای هوای استان 6 تا 8 درجه سانتی گراد خنک‌تر شود.

وی افزود:پیامد‌های فعالیت این سامانه، رشد ابر، وزش باد شدید و  بارش  پراکنده است که تا فردا ادامه دارد و کاهش 6 تا 8 درجه‌ای دمای هوا را سبب می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی  هواشناسی  استان گلستان ادامه داد:موج دوم این سامانه ناپایدار از بعدازظهر چهارشنبه وارد استان می‌شود که رگبار پراکنده و وزش باد به دنبال دارد.

رحمان‌نیا با اشاره به مواج شدن  دریا ی خزر در این مدت، اظهار کرد:این سامانه به تناوب در روز پنجشنبه هم در استان فعال است و از بامداد جمعه از استان عبور می‌کند.

وی افزود:در این مدت بیشینه سرعت باد در دریای خزر 45 کلیومتر بر ساعت و ارتفاع امواج یک تا 2 متر پیش‌بینی می‌شود و توصیه می‌شود صیادان و همه فعالان دریایی و گردشگران در این مدت از فعالیت در دریا خودداری کنند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8455



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96